Anthem z ogromnym światem, zadaniami dla singlistów i wielkim zaangażowaniem. Nowe szczegóły o marce BioWare

Gry
2504V
Anthem z ogromnym światem, zadaniami dla singlistów i wielkim zaangażowaniem. Nowe szczegóły o marce BioWare
Wojciech Gruszczyk | 12.06.2017, 14:21

BioWare odsłoniło podczas tegorocznego E3 swoją zupełnie nową markę. Anthem pozwoli graczom walczyć z wielkimi bestiami i podczas wydarzenia reżyser produkcji postanowił zdradzić konkretne szczegóły dotyczące rozgrywki.

Anthem to skrywany przez BioWare projekt, który jest opracowywany w studiu od wielu lat. Gra powstawała już podczas tworzenia Mass Effect: Andromeda i zdaniem deweloperów to ich największy projekt w historii.

Dalsza część tekstu pod wideo

Anthem. Gameplay z nowej marki BioWare wgniata w fotel!

Na specjalnej audycji YouTube Live pojawił się Jonathan Warner, który postanowił odkryć przed graczami kilka informacji na temat produkcji. Reżyser Anthem potwierdził, że w tytule trafimy do „bardzo dużego, otwartego świata, który gracze będą odkrywać”, a jedną z najważniejszych miejscówek będzie Fort Tarsus, czyli specjalna osada, gdzie zawodnicy rozprostują kości, naprawią sprzęt i zamontują nowe części do swoich egzoszkieletów.

Jednocześnie Corey Gaspur podkreślił na Twitterze, że w tytule nie pojawi się przymus rozgrywki w kooperacji. Anthem będzie zawierać mnóstwo zadań dla pojedynczego gracza i zaoferuje „beztroskie doświadczenie” niezależnie od wybranego sposobu na grę (singlista lub kooperacja). Każde zadanie w tytule przejdziemy bez towarzyszy.

W Anthem ludzie znajdują się na końcu łańcucha pokarmowego. Jesteśmy dobrym mięskiem dla wszystkich biegających po świecie bestii, które są bardzo niebezpieczne. Gracze jednak muszą zapuszczać się w niezbadane rejony, ale mogą zawsze liczyć na Javeliny, czyli specjalne egzoszkielety.

BioWare zapowiada „niesamowitą liczbę broni”, ale aktualnie autorzy nie potwierdzają zaimplementowania do pozycji trybu PVP. Twórcy zaznaczają, że w grze znajduje się „świetna historia w stylu BioWare”, która daje jednocześnie graczom swobodę w podejmowaniu decyzji i kreowaniu zdarzeń.

Anthem nie będzie doświadczeniem na 2-3 miesiące. BioWare ma „zaangażować graczy na długi czas”, ponieważ przygotowany świat można bez problemu rozszerzać i oferować zainteresowanym kolejne atrakcje.

Źródło: http://www.dualshockers.com/anthem-bioware-solo-play-setting-combat-story-and-more/

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper