Prey 2 od Human Head mógł odnieść olbrzymi sukces. Twórcy zdradzają szczegóły gry

Gry
2374V
Prey 2 od Human Head mógł odnieść olbrzymi sukces. Twórcy zdradzają szczegóły gry
Wojciech Gruszczyk | 26.05.2017, 17:12

Bethesda powierzyła markę Prey studiu Arkane, które przygotowało naprawdę ciekawą grę. Nie jest jednak sekretem, że nad drugą odsłoną w swoim czasie pracowali przedstawiciele Human Head. Deweloperzy postanowili po latach zdradzić gorące informacje o tytule.

Prey 2 został zapowiedziany w 2006 roku. Nad tytułem pracowało studio Human Head, które wcześniej przygotowało między innymi Prey, czy też pracowało nad marką Rune. Oficjalnie tytuł został skasowany przez Bethesdę w 2014 roku, ponieważ „nie spełniał oczekiwań” wydawcy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Prey. Sprawdźcie naszą ocenę!

Możemy jednak śmiało przypuszczać, że Bethesda po prostu bała się wrzucić na rynek przygody z tak mocną opowieścią. Brytyjski Eurogamer spotkał się z kilkoma deweloperami i otrzymał bardzo konkretne szczegóły dotyczące fabuły.

Głównym bohaterem Prey 2 był Killian Samuels. Faceta poznaliśmy w pierwszym Prey (to jego statek zostaje zniszczony na Ziemi), ale trudno w tym wypadku mówić, by gość miał proste i łatwe życie. Na początku jest porwany przez obcych i akcja przenosi gracza 10 lat do przodu na planetę Exodus. W tym miejscu Samuels jest kimś w rodzaju łowcy nagród.

W pewnym momencie miało dojść do wielkiego spotkania bohatera Prey 2 z protagonistą Prey. To ten duet miał zmierzyć się ze „złem” i pokonać ostatniego bossa, ale twórcy w tym wypadku mieli zdecydować się na naprawdę ciekawą koncepcję.

Każda kolejna śmierć bohatera jest równoczesna z „obudzeniem się” Samuelsa w swoim mieszkaniu jako klon. Za każdy razem postać nie pamięta swojej przeszłości i dopiero podczas ostatnich scen mieliśmy otrzymać wszystkie szczegóły dotyczące tego elementu. Warto tutaj na pewno dodać, że finałowa walka miała zaprowadzić gracza do pokoju pełnego ciał-klonów.

Human Head zdecydowało się nawet na scenę po napisach końcowych, na której Samuels teleportuje się na Ziemię, zakłada rodzinę, cieszy się każdą chwilą, a gdy umiera… Budzi się jako nowy klon na Exodusie.  

Gra oferowała bardzo dynamiczną akcję, a deweloperzy przygotowali bardzo różnorodne uzbrojenie, które znacząco ubarwiało rozgrywkę. Warto tutaj na pewno wymienić linkę do szybkiego transportu, miotacz ognia, czy też wyrzutnie rakiet.

Źródło: http://www.pcgamer.com/human-heads-cancelled-prey-2-game-had-a-disturbing-plot-twist/

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper