NieR: Automata powstało, bo Yoko Taro był zmęczony typowymi grami AAA

Gry
1541V
NieR: Automata powstało, bo Yoko Taro był zmęczony typowymi grami AAA
Wojciech Gruszczyk | 03.04.2017, 19:59
PC PS4

NieR: Automata jest jedną z najmocniejszych produkcji pierwszych miesięcy 2017 roku. Platinum Games wrzuciło na rynek pozycję, która została doceniona przez dziennikarzy i zgarnęła oceny na poziomie 89%. Bardzo interesujących wypowiedzi na temat pozycji udzielił Yoko Taro, który w swój sposób opowiada o tworzeniu gry.

Yoko Taro to reżyser i jednocześnie twórca scenariusza do NieR: Automata. Deweloper udzielił wywiadu telewizji toco toco tv i podczas rozmowy w bardzo ciekawy sposób wypowiedział się o swojej pracy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nier Automata poradnik. Bronie, chipy, sekrety, crafting, zakończenia, trofea, nude mode

NieR: Automata zebrała sporo pochwał od dziennikarzy oraz graczy z całego świata. W głównej mierze zainteresowani chwalą fabułę, system walki, rozwój postaci, świat, czy też design bossów.

Za ojca sukcesu produkcji jest uważany Yoko Taro, który podczas wspomnianej rozmowy powiedział, że tak naprawdę prowadzi bardzo specjalne życie i nie lubi pracować:

„Moje życie jest raczej „specjalne”. Nie lubię podróżować, czy też pracować, nie czerpię z tego jakiejkolwiek  przyjemności. Zamiast tego wolę siedzieć w moim pokoju, w ciemności, grać lub myśleć. Uważam to za bardziej znaczące.”

Deweloper zaznaczył, że tak naprawdę kocha robić gry i pisać do nich historie, ale jest już zmęczony typowymi grami AAA. Właśnie z tego powodu narodził się NieR: Automata:

„Patrząc na tytuły AAA, oczywiście uważam, że są piękne i ciekawe, ale po 20 minutach rozgrywki zastanawiam się, czy tak to będzie wyglądać przez następne 20 godzin. Jestem tym zmęczony. Jeśli to możliwe, chciałbym tworzyć zaskakujące gry, które zmieniają formę. Właśnie z taką filozofią stworzyłem pierwszego NieRa i jest ona widoczna w NieR: Automata.”

Cóż miejmy nadzieję, że Yoko Taro będzie w podobny sposób przygotowywał kolejne produkcje i już wkrótce usłyszymy o jego kolejnych projektach.

Materiał: NieR: Automata – "Death is Your Beginning" Launch Trailer

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do NieR: Automata.

Źródło: http://www.vg247.com/2017/04/03/nier-automata-director-created-nier-series-because-he-was-tired-of-triple-a-games/

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper