Dark Souls III. Aktualizacja dodaje aktywne wsparcie dla PS4 Pro i usprawnia frame-rate gry

Specyfika gier z serii Souls wymaga od gracza sporej precyzji w tym co robi, dlatego też tak ważne jest to, aby podczas zabawy obraz chodził płynnie.
W przypadku PC to wszystko zależy od danego sprzętu jaki ma gracz, jednakże na konsolach bywa z tym różnie. Teraz w aktualizacji 1.11 From Software w końcu wprowadziło do gry wsparcie dla PlayStation 4 Pro, które to było wielce wyczekiwane już od pogłosek o PlayStation Neo.
Dark Souls III: The Ringed City. Premierowy zwiastun




Jak zwykle niezawodne Digital Foundry zbadało sprawę po łatce i zamieściło długi filmik z analizą. Wynika z niej, że Dark Souls 3 na Prosiaku działa płynniej niż wcześniej, jednakże wciąż nie potrafi osiągnąć stałych 60 klatek na sekundę.
W materiale widać, iż frame-rate waha się od poziomu 36 klatek przy dynamicznej walce z bossem aż do 60 w ciasnych i krótkich etapach lokacji. Zaś uśredniona płynność waha się od 45 do 55 klatek.
Poza tym nie ma żadnych usprawnień graficznych, gdyż deweloperzy skupili się jedynie na poprawieniu komfortu płynącego z przemierzania świata "trójki".
Materiał: Dark Souls III frame-rate PS4 Pro
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.