System walki The Last Story w detalach

Ekipa Sakaguchiego zakończyła już prace nad The Last Story - krążek z gotowym erpegiem powinien niedługo trafić do japońskich tłoczni. Dotychczas nie widzieliśmy jednak właściwego gameplayu z tej intrygującej pozycji. Czas nadrobić zaległości!
Ekipa Sakaguchiego zakończyła już prace nad The Last Story - krążek z gotowym erpegiem powinien niedługo trafić do japońskich tłoczni. Dotychczas nie widzieliśmy jednak właściwego gameplayu z tej intrygującej pozycji. Czas nadrobić zaległości!
System walki w The Last Story to real-time'owe wyrzynanie potworów, połączone z koncepcją aktywnej pauzy, podczas której możemy np. wybrać cel dla obszarowego ataku magicznego. Arcyważne w tej mechanice zabawy wydaje się być absorbowanie uwagi adwersarzy, tak by reszta drużyny mogła uderzać na nieprzyjaciół od flanki czy pleców. Ważne jest więc odpowiednie rozstawianie towarzyszy broni na polu walki (przypomina się pod tym względem Valkyrie Profile 2).
Nie zanosi się na to, byśmy otrzymali kolejnego erpega akcji, w którym wystarczy masować jeden przycisk na padzie, by położyć każdego na łopatki. The Last Story może zaoferować całkiem głęboki system walki, okraszony świetną, bardzo dynamiczną oprawą wizualną. Czekamy teraz na wieści o europejskiej premierze nowego dzieła Sakaguchiego!



