Polskie Bound w 4K i 60 fps - autorzy zdradzają szczegóły wsparcia PS4 Pro

Kolejna gra dostępna aktualnie na PS4 dorobiła się już aktualizacji wprowadzającej wsparcie dla PlayStation 4 Pro. Tym razem chodzi o bardzo udane Bound.
Tym razem chodzi o Bound. Michał Staniszewski opublikował komunikat, w którym przedstawia szczegóły, jakie wprowadzi aktualizacja 1.02, zapewniająca wsparcie dla PlayStation 4 Pro. Liczyć można na renderowanie geometrii obiektów w natywnej rozdzielczości 4K oraz na tekstury przeskalowane z 1080p.
"Na PS4 Pro renderujemy krawędzie geometryczne w natywnym 4K z multisamplowanym antyaliasingiem. Wewnętrzne części polygonów są przeskalowywane z 1080p. W związku z tym, że nasza gra wykorzystuje tyle geometrii i nie polega zbytnio na teksturowaniu myślę, że osiągnęliśmy w związku z tym dobry rezultat, oferując ładnie prezentujące się 4K, przy 60 fps” – napisał Michał Staniszewski, autor Bound.




Obsługa rozdzielczości w 4K, z animacją w 60 fps? Chyba nikt nie będzie narzekał na taki obrót spraw. Pozostaje teraz czekać na premierę PS4 Pro, która nastąpi już 10 listopada.
Patch ma zostać wydany jeszcze w tym tygodniu.