Gran Turismo Sport bez dynamicznych warunków atmosferycznych by "podnieść framerate"

Wiadomo właściwie od pierwszych wieści o Gran Turismo Sport, że w tytule nie wystąpią dynamiczne zmiany warunków pogodowych. Kaz Yamauchi tłumaczy, dlaczego.
W Gran Turismo Sport będzie można pojeździć np. w deszczu i w nocy, ale niestety warunki atmosferyczne będą ustalane za każdym razem przed rozpoczęciem ścigania i nie będą się dynamicznie zmieniać w trakcie zmagań. Gracze oczywiście pytają dlaczego będziemy skazani na takie uproszczenie w momencie gdy inne wyścigi nie mają problemu z dynamiczną pogodą.
Redakcja GT Planet miała okazję porozmawiać z Yamauchim, który potwierdził, że w Gran Turismo Sport na pewno nie pojawią się "przejścia atmosferyczne" w trakcie wyścigów. Warunki pogodowe i pora dnia mają być wybierane za każdym razem przed startem i będą obowiązywać przez wszystkie okrażęnia. Wszystko podobno po to, by "podnieść framerate" i zapewnić lepszą jakość obrazu.




"Zdecydowaliśmy się, że nie zaimplementujemy dynamicznych przejść w trakcie wyścigów, by podnieść framerarte i ogólną jakość obrazu w trakcie wyścigu. Gracz będzie jednak mógł zmienić ustawienia przed startem. Będzie można zatem ścigać się w nocy, rano, o zmierzchu itd - powiedział Yamauchi.
Kaz Yamauchi dodał także w rozmowie z GT Planet, że deweloperzy starają się, by zapewnić w nowej grze zmagania aż 20 samochodów. Priorytetem dla twórców jest framerate i ogólna jakość obrazu, ale studio jest podobno na dobrej drodze, by zapewnić nam zmagania z 19 oponentami.