Robinson: The Journey ma wycisnąć z PlayStation VR pełną moc

Deweloperzy znani z serii Crysis postanowili zająć się na poważnie wirtualną rzeczywistością i możemy mieć pewność, że Robinson: The Journey zaprezentuje na PlayStation 4 piękną grafikę. Gra ma wycisnąć ze sprzętu Japończyków ostatnie soki.
Crytek początkowo zapowiedziało Robinson: The Journey wyłącznie na komputery osobiste, ale tylko kwestią czasu było pokazanie edycji na PlayStation 4. Twórcy zazwyczaj w przypadku wirtualnej rzeczywistości nie mogą pozwolić sobie kreować pozycji wyłącznie na jedną platformę, ponieważ urządzenia dopiero raczkują i baza użytkowników wciąż nie wygląda zdumiewająco.
Niklas Walenski jest producentem nadciągającej pozycji znanego studia i postanowił wypowiedzieć się na temat standardów graficznych. Gra ma wyglądać zdumiewająco dobrze i wycisnąć z PlayStation VR pełną moc:




„Jako Crytek jesteśmy z znani z jakości osiąganej grafiki, którą możemy osiągnąć dzięki CryEngine i podobnie jak na każdej innej platformie, w przypadku PlayStation VR robimy wszystko co w naszej mocy, by wycisnąć z tego sprzętu granice możliwości. Chcemy ustanowić punkt odniesienia dla nowej platformy.”
Twórca wypowiedział się również o zaletach urządzenia Sony – według Walenskiego PlayStation VR będzie łatwo dostępne, ponieważ gracze potrzebują wyłącznie PlayStation 4, by móc w pełni wykorzystać zalety wirtualnej rzeczywistości.
Robinson: The Journey zadebiutuje jeszcze w tym roku.