Na Mass Effect: Andromeda nie będziemy czekać długo. Mamy konkretne informacje o tytule

Gry
1803V
Na Mass Effect: Andromeda nie będziemy czekać długo. Mamy konkretne informacje o tytule
Wojciech Gruszczyk | 12.05.2016, 15:31
PC PS4 XONE

W tym tygodniu BioWare oficjalnie przełożyło premierę Mass Effect: Andromeda na przyszły rok, jednak wiele na to wskazuje, że na produkcję nie będziemy długo czekać. W sprawie opóźnienia wypowiedział się znawca branży, który miał okazję zobaczyć produkcję.  

BioWare oficjalnie poinformowało o przełożeniu premiery z 2016 na 2017 rok. Nie otrzymaliśmy aktualnie żadnych konkretów dotyczących daty premiery, ale znawca branży shinobi podzielił się poufnymi informacjami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Grę można już przejść od początku do końca, a opóźnienie ma na celu wyłącznie dopieszczenie szczegółów i wyeliminowanie napotkanych błędów. W konsekwencji nie powinniśmy czekać na tytuł długo. Warto również przyjrzeć się kalendarzowi wydawniczemu Electronic Arts – firma wydaje pod koniec roku Battlefield 1 i Titanfall 2, więc przełożenie premiery Mass Effect: Andromeda może być również dobrym posunięciem ze względów marketingowych.

shinobi miał okazję zobaczyć tytuł w akcji i jego zdaniem ludzie pokochają przygotowaną koncepcję. Gra wygląda niesamowicie i jest to wyraźny krok w przód względem Dragon Age: Inkwizycja. Niektóre elementy można porównać do Star Wars: Battlefront (2015), jednak przestrzenie w Andromedzie są ogromne. Modele postaci podobno prezentują się niesamowicie, a autorzy w przypadku animacji wielokrotnie odwołują się do poprzednich odsłon serii. Oczywiście wykorzystano wiele nowych technik i według dostępnych informacji fenomenalnie prezentują się animacje twarzy.

Branżowy donosiciel wspomniał, że już wcześniej miał okazję zobaczyć planety i na terenach jest mnóstwo rzeczy do zrobienia. Mako jest szybki, ponieważ lokacje są naprawdę bardzo duże. Pod względem udźwiękowienia możemy oczekiwać podobnych doświadczeń jak w pierwszym Mass Effect.

Zaintrygowani? Wcześniej deweloperzy zapowiedzieli, że w grze pojawi się ogromna swoboda, wpadniemy do nowych, wcześniej nieodkrytych światów, a pozycja pierwszy raz w historii została przygotowana na silniku Frosbite.

Warto na pewno dodać, że to właśnie shinobi jako pierwszy informował o futurystycznym Call of Duty: Infinite Warfare, a jednocześnie zapowiedział wielką prezentację Battlefield 1. Człowiek ma dobre dojścia…

Źródło: http://wccftech.com/mass-effect-andromeda-reportedly-incredible-hugely-improved-facial-animations/

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper