Sprzedaż Battleborn na dobrym poziomie. Twórcy są ostrożnymi optymistami

Gearbox Software wrzuciło na rynek swoją nową markę, która musi zmierzyć się z wieloma mocnymi, majowymi premierami. Pomimo nagromadzenia dobrych produkcji, Battleborn radzi sobie dobrze. Twórcy są aktualnie ostrożnymi optymistami.
Deweloperzy serii Borderlands wybrali sobie naprawdę trudny moment na wprowadzenie nowej marki. Mimo wszystko Battleborn to kawał przyjemnej strzelanki, która na pewno zainteresuje sympatyków gatunku MOBA FPS. Studio nie zdradza jeszcze szczegółów dotyczących sprzedaży, ale dyrektor kreatywny ekipy – Randy Varnell – potwierdził dobry start gry. ,
Tytuł zaliczył zbliżony początek do Borderlands:




„W ostatecznym rozrachunku Borderlands było dla nas bardzo udaną nową marką. Nawet pierwsza odsłona sprzedała się w prawie 7/8 milionach egzemplarzy przez cały okres życia. Battleborn dobija do tego wyniku i znajduje się tuż przed Borderlands i uważamy, że będzie to produkcja, która będzie pracować w takim stylu. Jest to porządny, solidny start. Obserwujemy stałą i rosnącą liczbę użytkowników na wszystkich trzech platformach i mamy nadzieję, że dzięki poczcie pantoflowej osiągniemy jeszcze lepszy wynik.”
Trudno oczywiście porównywać obie marki, ale ja akurat należę do sympatyków gatunku MOBA FPS i mam nadzieję, że Gearbox Software będzie rozwijać to IP. Nowa marka zawsze potrzebuje czasu na odnalezienie się na rynku, a nie możemy zapomnieć, że akurat tegoroczny maj to bardzo trudny moment na taką premierę.