Patch do pecetowej wersji Quantum Break zajmuje 27GB i poprawia framerate

Niestety Quantum Break można zaliczyć do kolejnej pecetowej premiery, która nie została należycie dopracowana. Gracze PC skarżyli się m.in. na problemy z płynnością framerate'u. Nowy patch ma naprawiać ten błąd.
Nawet sam Phil Spencer przyznał ostatnio, że pecetowe konwersje gier z Xbox One nie prezentują oczekiwanej jakości. Poprawę obiecało Remedy Entertainment, które tworzyło w ostatnich tygodniach łatkę do problematycznej pecetowej wersji Quantum Break. Ekipa zajęła się głównie problemami z płynnością animacji oraz wydajnością gry na Windows 10. W tytule znalazło się również kilka raczej kompromitujących, mniejszych wpadek (np. brak przycisku wyjścia z aplikacji w menu gry)
Łatka zajmuje aż 27GB. Poniżej lista poprawek naniesionych w najnowszym patchu Quantum Break




- poprawiono wprowadzanie komend przez klawiaturę
- poprawiono skalowanie ekranu dla rozdzielczości innych niż 16:9 oraz opcję wyłączenia filtrowania obrazu
- poprawiono wybór rozdzielczości
- poprawiono problem z frameratem niedopasownym do prędkości odświeżania ekranu
- poprawiono problemy z DRM
- poprawiono błąd w creditsach
- poprawiono błąd, który powodował wymazanie postępów graczy
- poprawiono integrację z Xbox Live
- poprawiono działanie save'ów w Chmurze, które wcześniej mogły przestać poprawnie funkcjonować
Niestety wygląda na to, że niektórzy gracze na oficjalnym forum gry nadal zgłaszają problemy z frameratem nawet przy odpalaniu gry na potężnych komputerach.