Mateusz Gołąb Mateusz Gołąb 28.04.2016 12:52
Uncharted 4 to największa akcja marketingowa w historii marki PlayStation
994V

Uncharted 4 to największa akcja marketingowa w historii marki PlayStation

Bo swój największy hit trzeba również solidnie rozreklamować. Wygląda na to, że Kres Złodzieja nie ominie nikogo.

Sony zaprezentowało właśnie skalę machiny marketingowej uruchomionej specjalnie na potrzeby promocji najnowszej odsłony przygód Nathana Drake'a. Jest tu wszystko, co przyjdzie wam do głowy - począwszy od reklama w magazynach i telewizji, po billboardy, sponsoring (np. na meczach), czy też panów przebranych za Nathana bujających się na linach w centrach handlowych. Spodziewajmy się zatem, że przyszły miesiąc należał będzie do Drake'a i, czy tego chcemy, czy nie, nie będziemy w stanie opędzić się od widoku gamingowego Indiany Jonesa!

Oczywiście na wspomnianej ulotce nie ujawniono wszystkich działań marketingowych, jakie zostaną wykonane w celu wypromowania Uncharted 4. Skoro jednak Sony zapewnia, że jest to ich największa inwestycja reklamowa, to spodziewamy się nawet wyrzeźbienia twarzy Nathana w powierzchni Księżyca.

Przypominamy, że premiera gry będzie miała miejsce już 10 maja.

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/uncharted_4/news/uncharted_4s_marketing_campaign_is_playstations_largest_ever_for_a_game.html

Tagi: playstation sony uncharted uncharted 4 uncharted 4: a thief's end Uncharted 4: Kres Złodzieja