John Romero i Adrian Carmack zaprezentowali BLACKROOM. FPS dla „starej gwardii”

Gry
2169V
John Romero i Adrian Carmack zaprezentowali BLACKROOM. FPS dla „starej gwardii”
Wojciech Gruszczyk | 25.04.2016, 17:27

Pod koniec ubiegłego tygodnia John Romero zapowiedział ujawnienie swojej nowej produkcji. Nie musieliśmy długo czekać na oficjalne przedstawienie tytuł. BLACKROOM zapowiada się na rozbudowaną strzelankę dla sympatyków futurystycznych klimatów. 

BLACKROOM to strzelanka przygotowywana przez studio Night Work Games. Szefem zespołu jest John Romero, który postanowił przygotować ten tytuł wraz z Adrianem Carmackiem. W produkcji znajdziemy kampanię na 10 godzin oraz rozbudowany tryb sieciowy. Autorzy zapowiadają, że pozycja to spełnienie marzeń doświadczonych graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytułowy pokój to wyjątkowa technologia firmy HOXAR. Ta korporacja stworzyła maszynę, dzięki której każdy człowiek może znaleźć się w wymarzonym przez siebie miejscu i o wybranym czasie. Wystarczy wejść do „czarnego pokoju”, a następnie zostanie przygotowany holograficzny świat, którego nie można odróżnić od rzeczywistości.

W kampanii wcielimy się w doktora Santiago Sonora, szefa inżynierów w HOXAR, który podczas testów tej wyjątkowej technologii odkrywa niepokojącą sytuację. Przedziwna anomalia łączy świat rzeczywisty z tym wirtualnym i ta sytuacja niesie ze sobą wielkie niebezpieczeństwo. W konsekwencji bohater musi wziąć się w garść i wyruszyć w bardzo ciekawą podróż.

Gra otrzyma rozbudowany tryb sieciowy, a deweloperzy jednym głosem zapowiadają, że pozycja jest przygotowywana „przez graczy dla graczy”. Dzięki dostępnym narzędziom do tworzenia zawartości sympatycy pozycji otrzymają pełną swobodę do kreowania wariantów zabawy oraz map.

Tak przedstawiają się założenia projektu:

  • Platforma: PC (DRM Free + Steam)
  • Premiera: Zima 2018
  • Gatunek: FPS
  • Kampania: 10 godzin, tryb wyzwań z rankingami
  • Multiplayer: kooperacja, 1 vs. 1 Deathmatch, Arena
  • Mapy: 6 przygotowanych + lokacje od społeczności
  • Narzędzia do modyfikowania, serwery dedykowane
  • Soundtrack przygotowany przez George’a Lyncha

Niestety, aktualnie nie otrzymaliśmy soczystej rozgrywki… Co sądzicie o koncepcji?  Warto dodać, że gra właśnie trafiła na Kickstarter i autorzy potrzebują 700 tysięcy dolarów.

Źródło: Twitter.com

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper