Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 07.04.2016 18:54
Wielka lista zmian w aktualizacji 1.1 do Tom Clancy's The Division. Mamy wszystkie szczegóły
1684V

Wielka lista zmian w aktualizacji 1.1 do Tom Clancy's The Division. Mamy wszystkie szczegóły

Francuska korporacja w ubiegłym tygodniu zapowiedziała pierwszą, wielką aktualizację do Tom Clancy's The Division. Pliki trafią na serwery w przyszłym tygodniu, a dzisiaj poznaliśmy naciągające zmiany. Firma zajęła się usprawnieniem gry oraz przygotowała sporo nowych elementów. 

W przyszłym tygodniu Tom Clancy's The Division zostanie rozbudowane. Twórcy nie tylko przygotowali pierwsze bezpłatne DLC – Najazd – ale studio zajęło się również zmianami w grze oraz dodatkowo usunięto sporo błędów. Autorzy przygotowali pierwszy raid, zestawy wyposażenia, handel, dodatkowe zadania, zrzuty w Strefie Mroku, klasy wyposażenia, możliwość obserwowania członków grupy oraz nowe charakterystyczne uzbrojenie.

Jak widać autorzy dbają o swoją wielką pozycję i możemy mieć pewność, że to nie koniec przyjemności. Deweloperzy przed premierą zapowiedzieli, że do gry trafi jeszcze jedno bezpłatne DLC, a później zainteresowani będą mogli nabyć dwa kolejne dodatki. Deweloperzy zamierzają przez cały rok rozwijać tytuł licznymi, darmowymi pakietami zawartości, w których znajdziemy między innymi nowe misje.

Tak prezentują się dokładne informacje na temat nadciągającej aktualizacji: 

NOWE FUNKCJE

Zaginieni w Akcji

  • Zaginieni w akcji to nowe zadanie dostępne w Stuyvesant
  • Zanim podejmiesz się nowego zadania, musisz najpierw ukończyć misję "Zgromadzenie Ogólne" i osiągnąć 30 poziom
  • Starcia zostały przewidziane dla 4 graczy z wyposażeniem na wysokim poziomie

Zestawy wyposażenia

  • Zestawy wyposażenia można zdobyć, wykonując najtrudniejsze zadania dostępne na Manhattanie
  • Zgromadzenie i użycie zestawu wyposażenia zapewnia potężne premie do statystyk i talentów
  • Zestawy są zróżnicowane pod względem klasy wyposażenia i mogą wspierać odmienne style gry. Znajdź zestaw, który najlepiej będzie do ciebie pasował
    •  “Obsługa taktyczna” zwiększa zdolności w zakresie elektroniki oraz wsparcia
    • “Ekwipunek napastnika” zapewnia premie do zdolności ofensywnych 
    • “Służba wartownicza” poprawia zdolności strzeleckie
    • “Ścieżka wędrowca” zapewnia premię dla graczy działających na własną rękę

Wymiana

  • Przedmioty porzucone przez wrogów można udostępniać innym graczom
  • Przedmioty udostępniasz, wyrzucając je ze swojego ekwipunku jak zwykły łup, aby gracze z twojej grupy mogli je podnieść
  • Przedmioty możesz udostępniać tylko w ciągu 2 godzin od chwili ich zdobycia
  • Przedmioty możesz udostępniać graczom, którzy są w twojej grupie, a także tym, którzy byli w niej w chwili, gdy przedmiot został przez ciebie zdobyty

Zadania

  • Zadania ogólne i osobiste są automatycznie aktywowane po zalogowaniu i można je wybierać z poziomu mapy za pośrednictwem menu “Przegląd misji”
  • Konkretne zadania są dostępne tylko przez określony czas (24 godziny dla zadań codziennych i 7 dni dla tygodniowych), po upływie którego zastępowane są przez inne
  • Zadania dotyczą różnych kategorii:
    • o    Walki
    • o    Strefy Mroku
    • o    Wytwarzania
  • Większość zadań można zrealizować samodzielnie, ale niektóre będą wymagały pomocy innych agentów

Zrzuty w Strefie Mroku

  • Zrzuty w Strefie Mroku to ogólnodostępne wydarzenia, w ramach których Agencja Obrony Strategicznej dostarcza zaopatrzenie dla agentów Division
  • Zrzuty przeprowadzane są kilkukrotnie w ciągu dnia
  • W zrzucanych paczkach znajduje się nieskażone wyposażenie, z którego można od razu korzystać bez konieczności podejmowania go ze Strefy Mroku
  • Zrzuty są łakomym kąskiem dla innych agentów oraz przedstawicieli wrogich frakcji, którzy penetrują Strefę Mroku, więc spodziewaj się oporu

Klasa wyposażenia

  • Każdy element wyposażenia (poza przedmiotami ozdobnymi) znajdowany przez agentów na 30. poziomie ma wskaźnik klasy. Im wyższa klasa, tym lepszy przedmiot
  • Ogólną klasę wyposażenia twojego agenta możesz sprawdzić w menu głównym, tuż obok informacji o poziomie postaci. Klasa wyposażenia odzwierciedla stopień zaawansowania agenta
  • Wskaźniki klasy wyposażenia innych agentów wyświetlane są tuż obok ich pasków zdrowia
  • Ulepszając sprzęt i podnosząc ogólną klasę wyposażenia, zapewnisz swojemu agentowi dostęp do najbardziej niebezpiecznych wyzwań

Kamera grupy

  • Kamera grupy pozwala graczom obserwować członków swojej grupy w oczekiwaniu na reanimację lub pokonanie całego oddziału
  • Gracze mogą używać przycisków RB/LB, R1/L1 lub klawiszy Q/E do przełączania się między członkami grupy

Nowe uzbrojenie charakterystyczne

  • Dodano trzy nowe egzemplarze uzbrojenia:
    • Warlord – karabinek szturmowy
    • Historian – karabin strzelca wyborowego (Prosimy zwrócić uwagę na to, że Historian pojawi się wraz z tą aktualizacją, nabycie tej broni przed aktualizacją 1.2 będzie niemożliwe)
    • Valkyria – pistolet szturmowy

ZMIANY W GRZE

Rozgrywka

  • Umiejętność Wieżyczka nie pozwala już dłużej przygniatać ogniem wrogich postaci niezależnych, gdyż umożliwiało to zbyt łatwe pokonywanie słynnych przeciwników
  • Rekalibracja Topowych przedmiotów będzie wymagała poniesienia kosztów w normalnej walucie gry, nie w Kredytach Feniksa.
  • Ilość kredytów Feniksa wypadających z przeciwników o poziomie 31 i 32 została zwiększona:
    • Poziom 30: 1-3 Kredytów Feniksa
    • Poziom 31: 2-4 Kredytów Feniksa
    • Poziom 32: 3-5 Kredytów Feniksa

Strefa Cienia

  • Handlarz w schronie w kościele sprzedaje teraz przedmioty za walutę Strefy Cienia zamiast kredytów Feniksa.
  • Wymagania rang dla przedmiotów Wyjątkowych i Topowych zostały dostosowane:
    • Wyśmienite (Fioletowe) przedmioty – ranga 15 zamiast 30.
    • Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 30 (Punkty Sprzętu 163) – ranga 25 zamiast 50
    • Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 31 (Punkty Sprzętu 182) – ranga 40 zamiast 50
  • Dodano nowy przedział dla postaci z Punktami Sprzętu 160+

Wytwarzanie

  • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów na komponenty w punkcie montażowym:
    • 10 zielonych = 1 niebieski
    • 15 niebieskich = 1 pomarańczowy 
  • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów i tworzenia topowych przedmiotów
    • 10 Stadardowych (Zielonych) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 Specjalistycznego (Niebieskiego) materiału
    • 15 Specjalistycznych (Niebieskich) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 topowego (Złotego) materiału
    • 10 topowych (Złotych) materiałów zamiast 8 wymaganych do stworzenia 1 topowego przedmiotu o poziomie 31.
  • Zmniejszono zysk z rozmontowywania Standardowych (Zielonych) i Topowych (Złotych) przedmiotów:
  • Dekonstrukcja Standardowego (Zielonego) przedmiotu da 1 Standardowy materiał zamiast 2
  • Dekonstrukcja Topowego (Złotego) przedmiotu da 1 Topowy materiał zamiast 2

Interfejs użytkownika

  • W menu ustawień dodano możliwość kalibracji martwej strefy kontrolera (na wszystkich platformach)

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego talenty związane z bronią czasami nie aktywowały się, gdy gracz idealnie spełniał wymagania dotyczące statystyk
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli opuścić Strefy Mroku na 43rd Street East
  • Wystrzał z broni przerywa teraz zmianę magazynków sprzężonych (w przypadku karabinów snajperskich i strzelb)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego skorzystanie z funkcji kup i użyj w przypadku broni z już zamontowanym celownikiem powodowało jego zniknięcie
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom ostrzał zza rogu osłony
  • Poprawiono szereg lokacji, w których postaci niezależne mogły strzelać przez ściany
  • Naprawiono usterkę, która wpływała na szybkostrzelność niektórych broni
  • Poprawiono kilka lokacji, w których gracz mógł utknąć w trakcie misji Obozowisko w Tunelu Queen's
  • Naprawiono szereg błędów z rekwizytami, dzięki czemu gracze nie będą już blokowani
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego finałowy przerywnik filmowy odblokowywał się przed ukończeniem ostatnich misji
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego misja poboczna w oczyszczalni ścieków była niedostępna
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której czasami nie można było ukończyć misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
  • Gracze nie otrzymują już nadprogramowych PD za misję poboczną związaną z dostawą morfiny
  • Premia zapewniana przez ulepszoną osłonę nie podlega już kumulacji, gdy kilku członków drużyny używa jej na tej samej kryjówce
  • Naprawiono szereg błędów, które powodowały, że w określonych okolicznościach nie aktywowały się umiejętności mobilne 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego potencjometr głośności czatu przesłaniał pole interfejsu grupy
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zaproszenie dla grupy wysłane za pośrednictwem matchmakingu czasami nie było widoczne na ekranie
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona martwego członka drużyny zamieniała się w niebieską kropkę zamiast czerwonego krzyżyka, gdy gracze byli zbyt daleko od siebie
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz nie mógł sprawdzić swojego wyglądu podczas zmiany strojów
  • Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika w polu przeglądu misji oraz zmieniono położenie źle usytuowanych ikon
  • Poprawiono kolory przedmiotów na liście nagród za misję
  • Postaci niezależne nie będą już ignorowały gracza przy próbie interakcji z rekwizytami (uzbrajania/rozbrajania bomb)
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie opuszczały miejsca swojego odrodzenia w trakcie misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie odradzały się w jednym z punktów Strefy Mroku
  • Naprawiono szereg usterek, które powodowały blokowanie przedmiotów związanych z wyglądem
  • Część porad zaktualizowano, tak by stały się czytelniejsze
  • I wiele więcej!

Zmiany tylko na PC

  • Dodano nowe opcje skalowania rozdzielczości i oświetlenia
  • Dodano wsparcie dla graczy PC zgłaszających naruszenia regulaminu. Gracze mogą teraz wpisać na czacie /report <nazwa gracza>
  • Wprowadzono poprawki do wykrywania rozdzielczości i zmiany trybów ekranu
  • Naprawiono kilka błędów ruchu kamery w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
  • Naprawiono koncentrację wzroku na minimapie w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
  • Naprawiono błędy występujące przy korzystaniu z urządzeń peryferyjnych Logitech
  • Naprawiono kilka błędów graficznych występujących podczas korzystania z dwóch monitorów
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przesuwać elementy interfejsu poza widoczny obszar ekranu.

Źródło: http://forums-pl.ubi.com/

Tagi: