Rozmiary miast w Final Fantasy XV są tak duże, że "gubią się w nich nawet deweloperzy"

Final Fantasy XV ma być - choć trudno w to uwierzyć - gotowe do premiery w 2016 roku. Deweloperzy ujawniają w związku z tym faktem coraz ciekawsze informacje o powstającym przez wieczność tytule.
Ishikawa Tomonori z zespołu twórców Final Fantasy XV wypowiedział się na temat rozmiarów miast, które będziemy zwiedzać w nowym RPG-u.
"Mogę wam trochę opowiedzieć w tej chwili o mieście Altissia. Altissia posiada wiele zróżnicowanych lokacji, takich jak wiele kawiarni, targowisk, parków. Miasto ma tak duże rozmiary, że gubią się w nim czasem nawet deweloperzy. Gracze będą mogli na własną rękę zwiedzać labirynt uliczek, przejechać się gondolą, albo po prostu podziwiać widoki lub wybrać się do restauracji" - zapewniał Ishikawa Tomonori.




Rzeczone miasto zostało zaprezentowane póki co na jednym z trailerów (możecie przypomnieć sobie jego ogólny wygląd na screenie w galerii).
Takizawa Masashi wypowiedział się na temat trybów bitewnych, które dostępne będą w FFXV. To nowa funkcja, która nie występowała w demie Episode Duscae.
"W grze będzie można przełączać się między różnymi trybami bitewnymi. Przez taką opcję chcemy zapewnić, by z rozgrywki byli zadowoleni gracze lubiący akcję, ale również tacy którzy preferują wolne tempo zabawy. Zastosowaliśmy taką metodę po opiniach, które pojawiły się po publikacji dema Episode Duscae. Więcej szczegółów podamy w okolicach premiery gry" - wyjaśnił Takizawa Masashi.
Deweloperzy zaznaczyli również, że Noctis będzie mógł teleportować się na wysokie części budynków. Będzie to szczególnie przydatne w trakcie walk miejskich. Więcej! - w grze pojawi się kilka starć w przestworzach. Ekipa Noctisa walczyć będzie z latającymi bestiami i bossami.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.