Tymi filmikami emocjonowali się gracze w 2015 r. - YouTube podaje swoje Top 10!

Gry
1728V
Tymi filmikami emocjonowali się gracze w 2015 r. - YouTube podaje swoje Top 10!
Bartosz Dawidowski | 09.12.2015, 08:42

Jak co roku YouTube prezentuje swoją listę 10 najpopularniejszych gier, którą stworzyli sami gracze... klikając na ulubione materiały z wybranych produkcji.

YouTube zlicza jak co roku ilość wyświetleń pod materiałami promocyjnymi dla gier. Tym razem zwycięzcą okazuje się Call of Duty: Black Ops III, które zgromadziło największą ilość kliknięć. Na drugim miejscu uplasowało się FIFA 16, a na trzecim - co może być małym zaskoczeniem - Five Nights at Freddy's 3. Niskobudżetowy horror na PC i smartfony pokonał takie tuzy jak Batman: Arkham Knight i Fallout 4!

Dalsza część tekstu pod wideo

Najpopularniejsze gry 2015 roku na YouTube:

1    Call of Duty: Black Ops III
2    FIFA 16
3    Five Nights at Freddy's 3
4    Ark: Survival Evolved
5    Agar.io
6    Five Nights at Freddy's 4
7    Fallout 4
8    Mortal Kombat X
9    Batman: Arkham Knight
10    Until Dawn


YouTube przygotowało także listę najpopularniejszych filmików związanych z grami w 2015 roku. Tutaj na pierwszym miejscu uplasowała się reklama Clash of Clans: Revenge, która zebrała aż 83 mln wyświetleń. Cóż, granie na smartfonach ma się doskonale. Na drugim miejscu mamy zabawny filmik z GTA (Real GTA), a na trzecim pierwszy zwiastun Star Wars: Battlefront.

Najpopularniejsze filmiki związane z grami w 2015 roku:

1    Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)
2    Real GTA
3    Star Wars Battlefront Reveal Trailer
4    Five Nights at Freddy's 3 Teaser Trailer
5    WARNING: YOU WILL DIE | Five Nights at Freddy's 3
6    Discover Pokémon in the Real World with Pokémon GO!
7    Fallout 4 - Official Trailer
8    Elders Play Grand Theft Auto V (Elders React: Gaming)
9    Halo VS Call of Duty
10   Final Fantasy VII - E3 2015 Trailer | PS4

 

Na deser YT podało kilka informacji na temat użytkowników portalu, oglądających filmiki związane z grami. 30% graczy to kobiety, a 35% osób regularnie śledzących trailery i gameplaye ma ponad 35 lat. Wg ankiety przeprowadzanej przez YT 47% graczy posiada dzieci.

Źródło: YouTube

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper