Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 26.11.2015 09:12
Sony zachęca do zakupu PS4 nową telewizyjną reklamą
1437V

Sony zachęca do zakupu PS4 nową telewizyjną reklamą

Sony ma powody do radości. Wczoraj japońska firma podała, że sprzedaż PS4 przekroczyła już 30 milionów egzemplarzy na całym świecie. Dzisiaj natomiast możemy obejrzeć kolejną reklamę zachęcającą do zakupu konsoli.

Tym razem telewizyjna reklama została przygotowana z myślą o rynku amerykańskim, a dokładnie z okazji przecen organizowanych z okazji "Czarnego Piątku". Materiał jest krótki i zabrakło w nim wspomnienia o exclusive'ach (nie licząc jednego odgrzewanego kotleta). Jak widać spece od marketingu z Sony stawia na tytuły multiplatformowe, takie jak Star Wars: Battlefront, Destiny i Call of Duty: Black Ops 3.

Taka strategia póki co się sprawdza, bo Sony opchnęło już 30,2 mln sztuk PS4. Firma chwaliła się wczoraj, że to szybszy przyrost sprzedaży, niż w przypadku PS2 i wygląda na to, że to nie przesada. PS2 potrzebowało 26 miesięcy, żeby dotrzeć do poziomu 30 mln sprzedanych sztuk, a PS4 ta sztuka zajęła 24 miesiące.


Tagi: playstation 2 playstation 4 ps4 reklama sony