The Binding of Isaac: Afterbirth już niedługo trafi na PS4 - na inne wersje trzeba będzie długo poczekać

The Binding of Isaac: Rebirth jest indykiem dosyć wyjątkowym. Z jednej strony jest szalenie prosty, z drugiej bardzo złożony, co czyni z kolei ten tytuł bardzo wciągającym.
Posiadacze pecetów już od mniej więcej miesiąca mogą cieszyć się dobrodziejstwem, jakie daje rozszerzenie do przygód Isaaca, ochrzczone jako "Afterbirth". DLC jest w fazie produkcji na PS4 i dodaje aż 100 nowych przedmiotów, świeży tryb gry "Greed Mode", który nieco zmienia rozgrywkę, a także postać Lilith.
Ponadto dostaniemy 10 wyzwań, nowe zakończenie, 6 poziomów alternatywnych, jeszcze lepszy ostatni level, kolejnych przeciwników i wiele więcej. Niestety, pomimo dobrych chęci twórców nie wszyscy otrzymaliśmy dodatek w tym samym czasie. Dlaczego?




O ile na PS4 to jest kwestia kilku tygodni, to wersje na PS Vita, 3DS-a i Wii U "nie osiągnęły satysfakcjonującego poziomu (jakości działania - dop. red.)". Przez co ich premiera została odwleczona na czas nieokreślony. Zaskakująco nie powiedziano nic o planowanym porcie na Xboksa One.
Czyżby twórcy napotkali jakieś większe problemy techniczne, czy może jednak niektóre sprzęty - jak np. Vita i 3DS - nie są w stanie przyswoić w stabilnej formie aż tak dużej zawartości do i tak już bogatej gry niezależnej?