BattleCry, które miało podbić rynek MOBA, nie do końca spełnia wymagania Bethesdy

BattleCry od Bethesdy miało zawojować rynek gier MOBA. Niestety wygląda na to, że mamy w tej chwili do czynienia z tytułem o nie najlepszej jakości.
BattleCry miało pozwalać na wspólne zmagania 32 graczy. Twórcy twierdzili, że inspirowali się w zakresie systemu walki Devil May Cry, God of War oraz Arkham Asylum. Niestety okazuje się, że pierwsze testy tego tytułu free-to-play są raczej rozczarowujące.
Bethesda nie zamierza wypuszczać na rynek bubla i poinformowała graczy, że aktualnie rozważa co zrobić z Battlecry.




"Mamy pewne zastrzeżenia do Battlecry, czy gra spełnia wyznaczone cele. Sprawdzamy czy da się wprowadzić poprawki, które podwyższą jakość tytułu" - powiedział rzecznik prasowy Bethesdy.
Cóż, nie brzmi to dobrze dla zespołu Battlecry Studios przygotowującego ten tytuł sieciowy. Możliwe, że niedługo dowiemy się, że gra została skasowana.