Hiper realistyczna gra z OGROMNĄ aktualizacją. Twórcy Bodycam zachwycą graczy?
Pamiętacie jeszcze o Bodycam? Twórcy postanowili przypomnieć o swojej grze bardzo dużą aktualizacją. Studio znacząco ulepsza i rozbudowuje grę.
Bodycam to jedna z tych produkcji, które miały wywrzeć gigantyczne wrażenie samym realizmem... i Reissad Studio właśnie przypomniało o sobie w najlepszy możliwy sposób. Twórcy wypuścili ogromną aktualizację, która podnosi jakość gry na zupełnie nowy poziom. To patch, który przebudowuje silnik, poprawia działanie na każdym kroku i rozbudowuje zawartość w tempie, którego nikt się nie spodziewał.
Najważniejszą nowością jest przejście na Unreal Engine 5.5, co natychmiast przekłada się na znacznie lepszy wygląd, płynność i stabilność. Gra zyskała wsparcie dla Lumen oraz Virtual Shadow Maps, a twórcy zoptymalizowali mapy, oświetlenie, cienie i shadery tak, by Bodycam działał szybciej i lżej niż kiedykolwiek wcześniej. W praktyce oznacza to nie tylko bardziej realistyczny obraz, ale również większą stabilność - co było jednym z najczęściej zgłaszanych problemów społeczności.
Aktualizacja dostarcza też konkretów w samej rozgrywce. W Bodycam pojawiły się dwa nowe środowiska - największa jak dotąd mapa CQB Power Gun oparta na realnym skanie lokacji oraz odświeżona razem z nowym „Village” mapa przygotowana specjalnie pod poprawiony tryb Zombie. To właśnie Zombie Mode przeszedł również wyraźną przebudowę - otrzymał nowe typy przeciwników, lepsze zachowanie wrogów i lepiej opracowane fale. W arsenale znalazła się również kusza - cicha, potężna broń, która od razu staje się jednym z najbardziej klimatycznych dodatków.
Reissad Studio zadbało także o naprawdę drobiazgową poprawę jakości rozgrywki. Zlikwidowano najczęstsze crashe, w tym irytujący błąd podczas zapraszania znajomych, poprawiono działanie serwerów, widoczność znajomych, błędne wyniki i powrotu do lobby po utracie połączenia. Twórcy wdrożyli też nowe, wewnętrzne procesy QA, które mają sprawić, że podobne problemy nie będą wracać w przyszłych aktualizacjach.
Poprawiono również fundamenty realizmu. Ulepszono sieć i synchronizację między graczami, wyeliminowano spadki wydajności w pełnych lobby, dodano głosowanie na mapy, przerobiono efekty wizualne i dźwiękowe - od kroków, przez wystrzały, po rozprysk krwi. UI zostało przebudowane tak, by lepiej skalowało się do różnych proporcji ekranu.
To zdecydowanie największa i najważniejsza aktualizacja w historii Bodycam – taka, która realnie zmienia jakość produkcji i pokazuje, że Reissad Studio poważnie traktuje rozwój gry.