Shuhei Yoshida zdradza: "Bloodborne był ogromnie ryzykowny"

Gra od From Software wcale nie była aż takim pewniakiem. Szef Sony zdradził parę szczegółów na temat powstawanie tego tytułu.
Bloodborne jest ogromnym ekskluzywnym hitem dla Sony. To nie była pierwsza współpraca studia From Software z japońskim gigantem. Seria Souls została w końcu zapoczątkowana tylko i wyłącznie na PlayStation 3 pod postacią gry Demon's Souls Shuhei Yoshida - szef światowego oddziału PlayStation złapany został na spytki podczas tegorocznych targów EGX i zaskoczył redaktorów Eurogamera swoją wypowiedzią.
Okazuje się, że stawianie na ekskluzywność było dla From Software ogromnym ryzykiem na tak wczesnym etapie życia konsoli PlayStation 4. Yoshida wcale się temu nie dziwi, w końcu wydawcy muszą dobrze rozporządzać swoimi zasobami. Studio bardzo ufa jednak Miyazakiemu i jego kreatywnym wizjom, a także uległo namowom Sony, przez wzgląd na dotychczasową bardzo udaną współpracę.




Shuhei podkreślił, że współpraca pomiędzy obiema firmami układa się doskonale i mają bardzo dobrą relację. Nazwał ją "unikatową". Na pytanie o przyszłe projekty odparł, że niewykluczone, iż kiedyś powstaną również inny ekskluzywne tytuły wyprodukowane przez mistrzów z From Software.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.