Narzędzia moderskie do Fallout 4 zadebiutują na początku 2016 roku

W listopadzie wielu naszych czytelników wsiąknie w piękny, postapokaliptyczny świat w Fallout 4. Twórcy postanowili wypowiedzieć się na temat narzędzi do tworzenia modyfikacji, które zadebiutują dopiero w przyszłym roku.
Producent wykonawczy Fallout 4 – Todd Howard – wyjaśnił, że narzędzia do przygotowywania modów zadebiutują na początku 2016 roku.
Nikogo nie powinna dziwić ta sytuacja... Twórcy w listopadzie pozwolą nam zwiedzać wielki świat i dopiero po poznaniu wszystkich uroków pozycji, otrzymamy możliwość kreowania nowej zawartości.




Przedstawiciel amerykańskiego studia wyjaśnił, że narzędzia są podobne do tych od Skyrim – otrzymamy ogromne możliwości, dzięki którym stworzymy wiele ciekawych dodatków.
Warto jednak zauważyć, że nadal nie wiemy, jakie funkcje trafią na Xboksa One i PlayStation 4. Howard zaznaczył, że konsola Microsoftu otrzyma mody wraz z komputerami osobistymi (początek 2016 roku), ale studio nadal nie wchodzi w szczegóły aplikacji.
Redakcja GameSpotu domniema, że Bethesda umożliwi nam odtwarzanie wszystkich przygotowanych plików na PC-tach, ale na samych konsolach funkcje będą bardzo ograniczone.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.