Neil Druckmann zdradza najbardziej emocjonalny moment w historii gier. To nie The Last of Us

Gry
2810V
The Last of Us 2
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 13:14

Neil Druckmann, szef studia Naughty Dog i twórca The Last of Us Part 2, w najnowszym wywiadzie ujawnił, co najbardziej poruszyło go jako gracza. Jego odpowiedź zaskakuje. 

Okazuje się, że to niezapomniana chwila z legendarnej gry ICO na PlayStation 2.

Dalsza część tekstu pod wideo

Druckmann opowiedział, że kluczowym doświadczeniem była scena na moście, w której główni bohaterowie zostają rozdzieleni. Yorda była po jednej stronie, a on po drugiej. „Nie wiedziałem, co zrobić, a wszystko, co mogłem, to pobiec ku przepaści i skoczyć… Wtedy ona, w ostatniej sekundzie, wyciągnęła rękę i mnie uratowała. Nigdy wcześniej tego nie zrobiła!” - wspominał twórca.

Ta emocjonalna sekwencja głęboko wpłynęła na sposób budowania relacji i postaci w grach Naughty Dog. Druckmann podkreślił: „Mechanika trzymania za rękę sprawiła, że przywiązałem się do Yordy jak do żadnej innej postaci. To było przełomowe doświadczenie, które chciałem powtarzać w kolejnych grach” - powiedział dalej.

Dla reżysera The Last of Us Part 2, scena z ICO była tak silną inspiracją, że próbował odtwarzać podobne zwroty akcji i relacje w swoich produkcjach. Jak wyznał, ICO to gra, która na zawsze pozostanie w jego sercu.

Obecnie Druckmann pracuje nad Intergalactic: The Heretic Prophet na PlayStation 5.

Źródło: gamespot.com

Komentarze (99)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper