Metal Gear Solid Delta: Snake Eater w fotorealistycznej odsłonie! Tak będą wyglądać gry na PS6?

Choć Metal Gear Solid Delta: Snake Eater już sam w sobie zachwyca oprawą wizualną, moder Beyond Dreams pokazał, jak gra może wyglądać, gdy podkręci się jej grafikę do granic możliwości.
Dzięki specjalnemu pakietowi modyfikacji z włączonym ray tracingiem gra osiąga wręcz fotorealistyczną grafikę. Czy tak będą wyglądać nowe tytuły na przyszłej generacji konsol? Oby!




Jak wyjaśnia twórca, celem było osiągnięcie fotorealizmu, przede wszystkim poprzez wzmocnienie globalnego oświetlenia. Wykorzystano do tego zaawansowany shader “Complete RT”, który jest jednym z najbardziej zaawansowanych w ray tracingu, opartym na technologii ReSTIR GI.
To jednak nie koniec ulepszeń. Mod do Metal Gear Solid Delta: Snake Eater wprowadza również:
- ulepszone cieniowania powierzchni obiektów przestrzennych
- realistyczną wyglądającą trawę
- większą głębię ostrości (depth of field),
- korekcję kolorów (color grading),
- delikatne modyfikacje kamery, które zwiększają immersję.
Efekt końcowy, zaprezentowany na wideo, to gra w natywnej rozdzielczości 4K i na maksymalnych ustawieniach graficznych. Do osiągnięcia takiego rezultatu potrzebny jest jednak niezwykle potężny sprzęt, w tym karta graficzna NVIDIA RTX 5090, procesor Intel 14700K i 32 GB pamięci RAM.