Twórcy Ghost of Yotei świętowali... opóźnienie gry. „To był wspaniały dzień”

Jeszcze przed premierą Ghost of Yotei studio Sucker Punch Productions miało powody do świętowania. Chociaż debiut gry zbliża się wielkimi krokami, fakt jej ukazania nie był czymś, co twórcy postanowili hucznie świętować.
Do premiery Ghost of Yotei został niespełna miesiąc, choć opinie mediów poznamy znacznie wcześniej. Fakt, że dziennikarze otrzymali już produkcje i recenzje zostaną opublikowane na tydzień przed ukazaniem się tytułu, świadczy o tym, że Sucker Punch Productions jest bardzo pewne swojego dzieła. Być może dlatego, że aktualnie nie ma ono zbyt wielkiej konkurencji, która mogłaby zagrozić grze zmierzającej na PS5.
Dyrektor kreatywny Nate Fox w wywiadzie dla Minnmax, który ukazał się dziś w nocy, wyjawił, że studio z ulgą przyjęło wiadomość, że premiera GTA 6 została przełożona z jesieni 2025 na 26 maja 2026 roku.




Minnmax: Kiedy GTA 6 zostało przełożone na 2026 roku, czy całe studio otworzyło szampana?
Nate Fox: Wszyscy nadal jesteśmy na kacu. Wielomiesięcznym kacu. To był wspaniały dzień.