Viralowy zwiastun zmienia zasady gatunku. Horror z perspektywy psa podbił serca widzów

Po niesamowitym sukcesie zwiastuna, który przekroczył prawie 2 miliony wyświetleń od 18 sierpnia, niezależny film grozy „Good Boy” trafi do szerokiej dystrybucji w USA już 3 października.
Produkcja wyróżnia się wyjątkową perspektywą – cała historia opowiedziana jest oczami psa, który staje do walki z nadprzyrodzonymi siłami, aby chronić swojego właściciela.




Reżyser Ben Leonberg postawił na wyjątkową “autentyczność”, obsadzając w głównej roli swojego własnego psa, rasy Retriever z Nowej Szkocji. Nakręcenie filmu w stylu dokumentalnym zajęło mu aż 3 lata.
Zainspirowany klasykami jak „Poltergeist”, twórca pokazuje, jak zwierzęta potrafią wyczuć zagrożenie jako pierwsze.
Film zdobył uznanie krytyków podczas SXSW, uzyskując 95% pozytywnych recenzji na Rotten Tomatoes. Co ciekawe, widzowie masowo wyszukiwali w Google odpowiedzi na pytanie, czy pies przeżyje.
„Good Boy” to nietypowy horror z kategorią wiekową PG-13, co odróżnia go od większości produkcji IFC. Dystrybutor podkreśla, że miłość do psów nie zna granic wiekowych, a film ma szansę stać się jednym z największych hitów roku.