Zaskakująca produkcja zrzuca Mario z tronu w Japonii. Sprawdźcie wyniki sprzedaży z ubiegłego tygodnia

Nowa konsola Nintendo nadal radzi sobie znakomicie, a jej dominacja widoczna jest nie tylko w liczbach sprzedanych urządzeń, ale i w wynikach gier. Produkcje przygotowane z myślą o Switchu 2 od tygodni okupują czołówkę rankingów sprzedaży - i wygląda na to, że ten trend prędko się nie zmieni. A przynajmniej nic na to nie wskazuje.
Potwierdzeniem dobrej formy może być choćby najnowsze zestawienie od redakcji Famitsu, które tradycyjnie prezentuje dane z japońskiego rynku. Ranking obejmuje ostatni tydzień i jasno pokazuje, które tytuły cieszyły się największym zainteresowaniem. Jeśli chcecie sprawdzić, co aktualnie kupują gracze w Kraju Kwitnącej Wiśni - zerknijcie na pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (28.07 - 03.08)




- [NS] Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles 2 – 54 491
- [NS2] Mario Kart World – 51 544 (w sumie: 1 445 628)
- [NS2] Donkey Kong Bananza – 25 199 (w sumie: 207 055)
- [NS] Hololive Holo’s Hanafuda – 16 200
- [PS5] Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles 2 – 12 351
- [NS2] Super Mario Party Jamboree – Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV – 10 250 (w sumie: 28 419)
- [NS] Castlevania Advance Collection – 9101
- [NS] Minecraft – 7932 (w sumie: 3 955 307)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 7027 (w sumie: 6 398 596)
- [NS] Tamagotchi Plaza – 5574 (w sumie: 161 597)
Co ciekawe, po długiej dominacji Mario Kart World, doszło do zmiany lidera. Tym razem to Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba –-The Hinokami Chronicles 2 wskoczyło na pierwsze miejsce, wyprzedzając hydraulika z wąsem. Wygląda na to, że Tanjiro i spółka mają się na Nintendo Switch 2 znakomicie. I dobrze, bo to dobra gra.