Pierwsze gorące informacje z Mafii III - Vito powraca jako pomocnik

Prezentacja trzeciej Mafii wywołała na naszej stronie mieszane uczucia – niektórym brakuje „starego klimatu”, a inni doceniają „ciekawą oprawę”. Impreza w Kolonii przynosi nam kolejne gorące informacje z pozycji, więc jeśli wyczekujecie na dzieło, to zapraszamy do czytania.
Zobaczyliśmy zwiastun, zapoznaliśmy się z pierwszymi fragmentami rozgrywki, a teraz mamy dla Was kilka bardzo ciekawych informacji. Twórcy umiejscowili pozycję w Nowym Orleanie i nie zapominają o poprzednich odsłonach serii.
Tak prezentują się najświeższe wieści:




- Głównym bohaterem jest Lincoln Clay, który jest weteranem wojennym z Wietnamu.
- Losy Joego zostaną wyjaśnione.
- W pozycji zmierzymy się z włoską mafią.
- Clay będzie mógł korzystać z pomocy Cassandry, Burke’a oraz Vito Scaletta. Wszystkie postacie zobaczyliśmy na premierowym zwiastunie.
- Gracze otrzymają możliwość dzwonienia do kompanów z budki telefonicznej – dzięki temu poprosimy kumpli o wsparcie.
- Partnerzy pomogą nam wyłącznie w misjach specjalnych – w trakcie kampanii musimy poradzić sobie w pojedynkę.
- Brak kooperacji.
- Historia została umiejscowiona w późnych latach 60 / na początku lat 70 w Nowym Orealnie.
- Dziennikarze wspominają o słabym oświetleniu i niedopracowanych animacjach twarzy – wczesna wersja gry?
- Tytuł będzie „bardziej skoncentrowany” niż otwarty świat w Grand Theft Auto V.
- W grze pojawią się zadania z typu „wyczyść kryjówkę gangu”.
- Nasze wybory wpłyną na cały świat – dla możemy rozwinąć infrastrukturę lub zająć się innym tematem.
- Świat będzie podzielony na dzielnice, które będziemy opanowywać.
- Nie pojawi się rozbudowany system ekonomiczny, który znamy z The Godfather 2.
- Można jeździć w samochodzie i strzelać jednocześnie.
- Sporo różnorodnej broni – pistolety, strzelby, karabiny maszynowe, granatniki.
- Brutalne wykończenia rywali zostały potwierdzone.
- Jednocześnie możemy nosić tylko 2 bronie.
- Otrzymamy możliwość niszczenia środowiska.
- „AI nie wydaje się głupie”.
- Czerwone strzałki zaznaczają wrogów.
Zadowoleni? Są to pierwsze informacje z gry. Właśnie dzwonił do mnie Roger, że dostał się na prezentację projektu i będzie mógł zapoznać się z tytułem osobiście. Czekajcie na wrażenia naczelnego! ;)