Cronos: The New Dawn będzie miał kilka zakończeń. Jednak Bloober Team nie da prostych odpowiedzi

Cronos: The New Dawn nie da graczom prostych odpowiedzi. Bloober Team przygotował historię, która ma dawać spore pole do interpretacji.
Cronos: The New Dawn to zupełnie nowy tytuł, wobec którego Bloober Team ma spore nadzieje. Studio chce, aby gracze mogli nie tylko ukończyć grę kilka razy, ale i też by dawała im do myślenia.
W wywiadzie z MP1st reżyser Jacek Zięba ujawnił, że chociaż produkcja będzie mieć kilka zakończeń, żadne nie będzie jednoznacznie dobre bądź złe.




To twoja decyzja, co uważasz za dobre, a co za złe w zakończeniach gry. Nawet w studiu ktoś powie: „Och, ale to jest złe”, a ktoś inny: „Nie, to jest dobre”.
Scenarzysta Grzegorz Like z kolei dodał, że zarówno on, jak i cały zespół twórców chciał, aby historia była zniuansowana i skłaniała do przemyśleń oraz dyskusji.
Naprawdę zależało nam na ostrożnym podejściu do zakończeń i na tym, by bardziej przypominały dyskusję. Istnieją więc argumenty za wyborem jednego czy drugiego. W gatunku horroru psychologicznego nie ma sensu wybierać pomiędzy „złym” a „dobrym” zakończeniem. Wszystko musi być, powiedzmy, bardziej wyrafinowane, pełne niuansów i skłaniające do refleksji.