2 katastrofalne porażki to za mało. Warner Bros. chce stracić kolejne setki milionów dolarów

Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości i Rycerze Gotham nie osiągnęły wielkich sukcesów, ale najwidoczniej Warner Bros. chce przekonać się, czy trzeci raz wrzuci w błoto setki milionów dolarów.
Czy na rynku jest miejsce dla kolejnych gier-jako-usług? W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej opinii, według których branża jest przeładowana produkcjami, które mają być „rozwijane latami”, a klienci chcą po prostu konkretnej rozgrywki na 15-20 godzin.
Warner Bros. straciło setki milionów dolarów na Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości oraz Rycerzy Gotham, ale korporacja... kolejny raz stawia na grę-jako-usługę.




Warner Bros. Games Montreal poszukuje między innymi producenta wykonawczego oraz 11 innych specjalistów – deweloperzy mają pracować nad grą-jako-usługą z segmentu AAA w uniwersum DC.
Tytuł powstaje na Unreal Engine 5, zmierza na konsole i PC, a w samych ogłoszeniach znajdziecie takie wielkie słowa jak „wysoka jakość”, „innowacyjność”, ale jednocześnie „ciągłe zaangażowanie graczy”.
Warner Bros. Games może korzystać z wyjątkowych IP pokroju Gry o tron, Harry'ego Pottera, Mortal Kombat czy też właśnie DC, ale biorąc pod uwagę okoliczności... deweloperom będzie naprawdę trudno przekonać graczy do kolejnej gry-jako-usługi.