Ghost of Yotei pozwoli Ci walczyć tym, czym chcesz. Twórcy nie przewidują kar

Gry
1152V
Ghost of Yotei - Atsu z kataną
Grzegorz Cyga | Wczoraj, 21:45
PS5

Ghost of Yotei wprowadzi kilka broni do walki wręcz. Jednak to nie znaczy, że gracze będą musieli z nich korzystać, aby odnieść zwycięstwo w konfrontacji z przeciwnikami.

Ghost of Yotei, mimo iż jest kontynuacją uwielbianej przez fanów PlayStation gry z 2020 roku, nie zapowiada się na produkcję stworzoną w myśl „więcej tego samego”. Twórcy wyciągnęli wnioski po pierwszej części i zdecydowali się zastąpić system postaw dodaniem różnorodnych broni. Ma on nie tylko urozmaicić pojedynki i sprawić, by każdym narzędziem walczyło się inaczej, ale i zachęcał graczy do improwizacji. Jednak nowy system nie będzie obligatoryjny.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sucker Punch deklarowało, iż chce dać graczom jeszcze więcej swobody. Okazuje się, że to podejście dotyczy także toczenia walk. Nate Fox w niedawnym wywiadzie dla IGN ujawnił, że chociaż żonglowanie narzędziami jest docelowym i najbardziej efektywnym sposobem gry, w starciach będzie można używać tylko jednego typu broni bez obawy, że zostanie to ukarane.

Gra zdecydowanie zachęcałaby graczy do nauki zmieniania broni, gdy jest to właściwe. Jest to najbardziej efektywny sposób gry. Jednak spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie czasami chcą grać w sposób, który sprawia, że czują się najfajniej, a nie spotka cię kara, jeśli to zrobisz. Jeśli chcesz grać tylko dwoma mieczami w każdej ręce, ponieważ wygląda to fajnie, możesz w ten sposób rozegrać całą grę. Jest to całkowicie w porządku.

Warto również pamiętać, że podczas tej samej rozmowy padła sugestia, iż nie należy spodziewać się obecności trybu kooperacyjnego à la Ghost of Tsushima Legends w momencie premiery, która będzie mieć miejsce 2 października, a tradycyjny instrument, shamisen, wzbogaci eksplorację i pomoże odnaleźć cenne znajdźki

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper