Deus Ex: Mankind Devided pozwoli nam pokonać bossów... rozmową

Deus Ex to jedna z najlepszych marek osadzonych w klimatach cyberpunku, a na dodatek jedna z najlepszych serii skradankowych z elementami RPG. W nadchodzącej, czwartej odsłonie cyklu jej kunszt wejdzie na jeszcze wyższy poziom.
Jeśli graliście w Deus Ex: Bunt Ludzkości, to wiecie, iż gra dawała nam parę ścieżek do obrania. Gdy tylko zapragnęliśmy mogliśmy w każdym pomieszczeniu zrobić rzeż godną Rambo, czy też bohatera Szklanej Pułapki, a gdy naszła nas ochota, mogliśmy przemknąć niezauważeni niczym Sam Fisher lub Snake.
Jednakże autorom gry nadal brakowało tej trzeciej ścieżki, czegoś pomiędzy, co pozwoli nam się ujawnić bez robienia z danego pomieszczenia krwawej łaźni. Wpadli zatem na pomysł, że w starcia z bossami będziemy mogli rozwiązać pokojowo bez użycia przemocy.




Nie od dziś wiadomo, że słowa potrafią ranić bardziej niż najgłębsze ukłucie mieczem, dzięki czemu już za kilka miesięcy przekonamy się, jak to jest wpływać siłą perswazji na wirtualnych rywali.
W Human Revolution każdy boss w swojej cutscence w końcu umierał - było tak, ponieważ zaprojektowaliśmy to w ten sposób. Nie miałeś wyboru. Lecz naprawiliśmy ten błąd w dodatku Missing Link i zrobimy to w tej [] grze.