Quakecon 2015: Nie mogło zabraknąć nowych szczegółów z Fallout 4

Gry
1541V
Quakecon 2015: Nie mogło zabraknąć nowych szczegółów z Fallout 4
Kuba Kleszcz | 25.07.2015, 13:00
PC PS4 XONE

Impreza orbitująca wokół gier id Software i Bethesdy przyniosła nam nowe informacje o perkach, lokacjach i towarzyszach, jacy wpiszą się w życiorys naszej postaci w Fallout 4.

Na Quakeconie pokazane zostało nowe demo Fallout 4 rzucające światło na kilka kwestii związanych z grą. Oto lista wszystkich informacji, które można było z niego wyciągnąć:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Kojarzony z materiałów z gry pies nazywa się Dog Meat. W tworzeniu animacji psiego druha wziął udział czworonóg lead level designera Fallout 4 imieniem River, będący inspiracją dla twórców.
  • W grze spotkamy natualnie charakterystycznych NPC-ów, spośród których 12 będzie mogło zostać naszymi towarzyszami - Preston Garvey z frakcji Commonwealth Minuteman stacjonującej w Concord, Massachusetts czy Piper z okolic Diamond City, kobieta niebywale charyzmatyczna, która zapewnia sobie przetrwanie łżąc jak z nut.
  • Z towarzyszami da się romansować, niezależnie od płci. Gra jednak nie zmusza do towarzyskiego charakteru rozgrywki i nagradza także perkami samotnych włóczęgów.
  • Animacje nagrywaną są techniką motion-capture. Mimo to za wypowiadanie kwestii przez postacie odpowiedzialne są animacje proceduralne, czyli z góry przewidziane zachowania twarzy dla konkretnych liter i sylab.

  • Przygotowano 70 perków oraz ich ulepszenia, dając nam łącznie 275 różnych udziwnień.
  • Odwiedzimy Lexington (elektrownia Corvegi) i Quincy.
  • Nagrano brzmienie ponad 1000 imion i przydomków. Jednym z nich jest "fuckface".
  • Hakowanie terminale i otwieranie zamków wytrychem wygląda podobnie do analogicznych mechanik z Fallout 3 i Fallout: New Vegas.
  • Twórcy wypuszczą serię filmików tłumaczącą każdą ze statystyk.
  • Podnoszenie "lootu" powoduje pojawienie się małej, przewijalnej listy.
  • Poszczególne frakcje NPC-ów są ze sobą skłócone, a gracz może dać im się powybijać nawzajem lub zająć stanowisko.
  • Gra nie stroni od mocnych widoków, jak np. wybuchające głowy.
  • Ghoule mogą wchodzić do budynków przez okna.
  • Gracz będzie mógł otworzyć Pip-boya w dowolnym momencie, pauzując rozgrywkę.
  • Powróci zbroja Fallout Brotherhood oraz wyrzutnia Fat Man, którą w demie wysadzono zmutowanego Behemotha.

Dacie radę wyczekać do 10 listopada?

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: http://www.twinfinite.net/2015/06/03/fallout-4-reveal-goes-nuclear/ / http://www.dualshockers.com/2015/07/24/new-fallout-4-details-revealed-by-quakecon-demo/

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper