Quakecon 2015: Nie mogło zabraknąć nowych szczegółów z Fallout 4
Gry
1541V

PC
PS4
XONE
Impreza orbitująca wokół gier id Software i Bethesdy przyniosła nam nowe informacje o perkach, lokacjach i towarzyszach, jacy wpiszą się w życiorys naszej postaci w Fallout 4.
Na Quakeconie pokazane zostało nowe demo Fallout 4 rzucające światło na kilka kwestii związanych z grą. Oto lista wszystkich informacji, które można było z niego wyciągnąć:
Dalsza część tekstu pod wideo
- Kojarzony z materiałów z gry pies nazywa się Dog Meat. W tworzeniu animacji psiego druha wziął udział czworonóg lead level designera Fallout 4 imieniem River, będący inspiracją dla twórców.
- W grze spotkamy natualnie charakterystycznych NPC-ów, spośród których 12 będzie mogło zostać naszymi towarzyszami - Preston Garvey z frakcji Commonwealth Minuteman stacjonującej w Concord, Massachusetts czy Piper z okolic Diamond City, kobieta niebywale charyzmatyczna, która zapewnia sobie przetrwanie łżąc jak z nut.
- Z towarzyszami da się romansować, niezależnie od płci. Gra jednak nie zmusza do towarzyskiego charakteru rozgrywki i nagradza także perkami samotnych włóczęgów.
- Animacje nagrywaną są techniką motion-capture. Mimo to za wypowiadanie kwestii przez postacie odpowiedzialne są animacje proceduralne, czyli z góry przewidziane zachowania twarzy dla konkretnych liter i sylab.

Fotel ANDA SEAT Phantom 3 L Różowy
0 zł
Kup teraz
1199 zł

Biurko gamingowe COBRA CR4575WH Biały
0 zł
Kup teraz
299.99 zł

Ładowarka SUBSONIC SA5617 do Microsoft Xbox + 2 akumulatory
0 zł
Kup teraz
129.99 zł

Figurka FUNKO Pop Stranger Things Eddie
0 zł
Kup teraz
89.99 zł
- Przygotowano 70 perków oraz ich ulepszenia, dając nam łącznie 275 różnych udziwnień.
- Odwiedzimy Lexington (elektrownia Corvegi) i Quincy.
- Nagrano brzmienie ponad 1000 imion i przydomków. Jednym z nich jest "fuckface".
- Hakowanie terminale i otwieranie zamków wytrychem wygląda podobnie do analogicznych mechanik z Fallout 3 i Fallout: New Vegas.
- Twórcy wypuszczą serię filmików tłumaczącą każdą ze statystyk.
- Podnoszenie "lootu" powoduje pojawienie się małej, przewijalnej listy.
- Poszczególne frakcje NPC-ów są ze sobą skłócone, a gracz może dać im się powybijać nawzajem lub zająć stanowisko.
- Gra nie stroni od mocnych widoków, jak np. wybuchające głowy.
- Ghoule mogą wchodzić do budynków przez okna.
- Gracz będzie mógł otworzyć Pip-boya w dowolnym momencie, pauzując rozgrywkę.
- Powróci zbroja Fallout Brotherhood oraz wyrzutnia Fat Man, którą w demie wysadzono zmutowanego Behemotha.
Dacie radę wyczekać do 10 listopada?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.