Bethesda w przypadku Fallout 4 stawia na wolność - grafika nie jest najważniejsza

Gry
1431V
Bethesda w przypadku Fallout 4 stawia na wolność - grafika nie jest najważniejsza
Wojciech Gruszczyk | 20.07.2015, 16:30

Przedstawiciele Bethesdy kolejny raz postanowili skomentować sytuację grafiki w Fallout 4. Gra może i nie będzie najładniejszym tytułem generacji, ale możemy mieć pewność, że dzięki tej pozycji otrzymamy niemal nieograniczoną wolność. 

Od zapowiedzi Fallout 4 twórcy z Bethesdy muszą zmierzyć się z ostrymi głosami krytyków, którzy bardzo negatywnie oceniają grafikę produkcji. Deweloperzy jednak podkreślają, że przygotowując ten tytuł zadaniem ekipy nie było stworzenia najładniejszej gry, celem studia była „wolność”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pete Hines z Bethesdy w rozmowie z dziennikarzem redakcji GamesRadar podkreślił, że jego ekipa postawiła na kompromis – Fallout 4 nie jest najładniejszą produkcją, ale taką, która zaoferuje nam wyjątkową wolność:

„Wszystko w świecie jest czymś namacalnym. Wchodząc do pokoju i widząc rzeczy wiesz, że to nie są fałszywe przedmioty. Wszystkie elementy w produkcji są rzeczywiste.”

Autorzy postawili na balans pomiędzy grafiką, a otwartością projektu, ponieważ stwierdzili, że właśnie ten wybór będzie najlepszy dla serii oraz produkcji:

„Dzięki wolności w lepszy sposób poczujesz wszystkie miejsca, ponieważ każdy element możesz dotknąć, przenieść i on jest prawdziwy. W grze są prawdziwe książki i prawdziwe jabłka. To nie będą obrazy jabłka, które znikną ze świata. Możesz je zabrać i ustawić w innym miejscu.”

Hines podkreślił, że w Fallout 4 trafimy do ogromnego, otwartego świata, który będziemy mogli dowolnie rekonstruować w czasie rzeczywistym. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: http://www.gamesradar.com/fallout-4-graphics/

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper