Wleciał nowy hotfix do MindsEye. Co udało się załatać twórcom?

Debiut MindsEye okazał się pełen problemów, ale studio Build A Rocket Boy stara się naprawić grę.
Najnowsza aktualizacja Hotfix 2 przynosi usprawnienia w wydajności, animacjach oraz rozwiązuje kluczowe błędy związane z misjami. Deweloperzy poprawili m.in. problem z kończeniem misji „Doxxed” podczas przerywników filmowych oraz usunęli kolizje blokujące postęp w misji „A New Companion”.
Poprawiono także funkcjonowanie pojazdów, w tym animację Buggy oraz de-spawn pojazdów na celach misji. Aktualizacja rozwiązuje również problemy z modelami postaci i zbyt jasnymi efektami wizualnymi. Na platformie PC wprowadzono dodatkowe usprawnienia, takie jak poprawki edytora i alert dla użytkowników procesorów AMD.




Pełne lista zmian Hotfix 2 dla MindsEye
Wszystkie platformy:
- Usprawnienia wydajności związane z CPU, GPU i pamięcią.
- Poprawiono kolizje pojazdów AI.
- Naprawiono błędy powodujące awarie gry.
- Rozwiązano problem z nieoczekiwanym zakończeniem misji „Doxxed” podczas przerywników filmowych.
- Pojazd Red Sky Car nie ulega już zniszczeniu podczas przerywnika filmowego.
- Kontrakt Buggy: sprężyny działają poprawnie, a opony obracają się prawidłowo przy wyłączonym Motion Blur.
- Usunięto niewidzialny kolider blokujący postęp w misji „A New Companion”.
- Naprawiono błąd z despawnem pojazdów na celu misji „A New Companion”.
- Rozwiązano problem z łączeniem się broni DPR i Delta.45.
- Poprawiono efekty wizualne zbyt jasnych iskier na uszkodzonych dronach.
- Skorygowano kąty trzymania broni przez postacie AI.
- Naprawiono deformacje modeli postaci męskich po kolizjach z pojazdami.
PC:
- Kamera edytora w Build.MindsEye może teraz przenikać przez mapy i statyczne obiekty.
- Dodano alert dla użytkowników procesorów AMD, którzy nie zaktualizowali systemu Windows w celu poprawienia przewidywania gałęzi.