GTA 6 w wersji, której nigdy nie zobaczymy! Zbyt mroczna dla graczy...

Gry
4570V
GTA 6
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 14:39
PS5 XSX|S

Rozwój Grand Theft Auto VI (GTA 6) okazuje się pełen zwrotów akcji! Jak ujawnił były scenarzysta Rockstar, gra, która zadebiutuje po 13 latach od premiery GTA V, przeszła burzliwy proces tworzenia.

Prace rozpoczęły się w 2014 roku, ale aż trzy scenariusze zostały porzucone, zanim wybrano obecny, z Lucią i Jasonem w rolach głównych. Co poszło nie tak?

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwszy scenariusz (2014–2016 skupiał się na trzech bohaterach – byłym policjancie z Vice City, jego synu i współpracowniku kolumbijskiego barona narkotykowego. Anulowano go, bo był „zbyt mroczny” i nie spełnił oczekiwań Take-Two.

Drugi scenariusz, krótko rozwijany, opowiadał o afroamerykańskim żołnierzu po wyjściu z więzienia, jednak szybko został odrzucony. Trzeci scenariusz - szczegóły nieznane - również trafił do kosza, po czym Rockstar zrobił przerwę w pracach nad fabułą.

Ostateczna wersja, zainspirowana Bonnie i Clyde, z Lucią i Jasonem, ruszyła w 2020 roku po odejściu Dana Housera, kluczowej postaci Rockstar. Pomimo zmian w narracji, Vice City jako główne miejsce akcji oraz mechanika gry pozostały bez 

Z budżetem 1 miliarda dolarów GTA 6 to jeden z najambitniejszych projektów w historii gier. Gracze będą mogli m.in. eksplorować ponad 700 budynków, co zapowiada niespotykaną immersję.

Długie, 13-letnie oczekiwanie na GTA 6 kontrastuje z pięcioma tytułami GTA wydanymi w latach 2000–2013. Wielokrotne zmiany scenariusza pokazują, jak bardzo Rockstar dąży do perfekcji, co budzi jeszcze większe oczekiwania wobec gry.

Źródło: tech4gamers.com

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper