Mario Kart World ze znakomitym startem w Japonii! Gracze szaleją na punkcie nowych wyścigów

Ostatnie tygodnie w branży gier zdecydowanie należą do Nintendo - premiera Switcha 2 rozgrzała wyobraźnię graczy, a nowa konsola zdaje się z miejsca zawładnęła rynkiem. Zarówno debiutujący sprzęt, jak i towarzyszące mu gry, przyciągają uwagę fanów na całym świecie, a pierwsze dane sprzedażowe sugerują, że Japoński gigant znów trafił w dziesiątkę.
Potwierdza to najnowszy ranking przygotowany przez redakcję Famitsu, który obejmuje wyniki sprzedaży z ostatniego tygodnia na rynku japońskim. Lista wyraźnie pokazuje, co dziś przykuwa uwagę graczy - dominują nowości, a Switch 2 i jego biblioteka już teraz mają spory wpływ na układ sił w zestawieniu. Spójrzcie na pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (02.06 - 08.06)




- [NS2] Mario Kart World – 782 566
- [NS] Rune Factory: Guardians of Azuma – 45 703
- [NS] Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time – 17 180 (w sumie: 111 904)
- [NS] Natsume’s Book of Friends: Hazuki no Shirushi – 16 865
- [PS5] Elden Ring Nightreign – 12 064 (w sumie: 54 822)
- [NS2] Rune Factory: Guardians of Azuma – Nintendo Switch 2 Edition – 10 877
- [NS2] Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition – 7992
- [NS2] Zelda: Breath of the Wild – Nintendo Switch 2 Edition – 7529
- [NS2] Yakuza 0 Director’s Cut – 7486
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 6771 (w sumie: 1 317 174)
Aż siedem z dziesięciu gier ujętych w tym rankingu to premiery - a to bardzo wyraźny sygnał, że gracze są spragnieni nowości i aktywnie sięgają po świeże tytuły. Czy ten trend się utrzyma? I które z debiutujących produkcji mają szansę pozostać na podium dłużej niż tydzień? Czas pokaże.