James Bond ma ogromne wsparcie. IO Interactive współpracuje z tuzami przy 007 First Light

Produkcja pierwszej od ponad 10 lat gry z Jamesem Bondem to wielkie wydarzenie. IO interactive ujawniło, że podczas pracy nad 007 First Light pozyskało wielu partnerów, którzy z racji swojej przeszłości z marką, sprawią, że tytuł będzie jeszcze bardziej immersyjnym doświadczeniem.
James Bond to postać kultowa dla wielu pokoleń. Agent 007 od dawna jest marką, którą wiele uznanych firm chce wspierać i się z nią pokazywać. Dlatego w 007 First Light nie może zabraknąć rozpoznawalnych partnerów.
Dotychczas było wiadomo, że 007 First Light jest grą, która powstaje dzięki współpracy IO Interactive i Amazon MGM Studios. Tymczasem deweloperzy ujawnili, że do pracy nad produkcją zaproszono również kilka firm, które są znane szerokiej publiczności, w tym fanom Bonda.




Można zatem się spodziewać, że takie marki jak Aston-Martin, Coca-Cola, NVIDIA, czy Range-Rover nie tylko pojawią się w grze, ale też będą promować tytuł poprzez przygotowanie dedykowanych reklam czy produktów.
We are thrilled to be working closely with our key partners to build a brand new James Bond game experience.#007FirstLight #EarnTheNumber pic.twitter.com/DFbkGAduLI
— 007 First Light (@007GameIOI) June 10, 2025
Warto zauważyć, że podczas niedawnego IO Showcase, dyrektor generalny IO Interactive, Hakan Abrak ujawnił, że firmy te nie tylko udzieliły licencji na wykorzystanie konkretnych produktów, jak np. Aston Martin DBS, ale też pomogły m.in. w projektowaniu pojazdów, kostiumów, a nawet konkretnych scen.