Ray tracing, 4K i 60 fps na konsolach. Autorzy Genshin Impact znów dali radę

Gry
971V
ZZZ
Bartosz Dawidowski | Wczoraj, 10:31
PS5 XSX|S PC Mobile

Po długim oczekiwaniu Zenless Zone Zero, które było dotychczas dostępne na PS5 i PC, zadebiutowało na Xbox Series X|S. Sprawdźmy, jak konsole Xbox radzą sobie z tym tytułem.

Wygląda na to, że tak jak w przypadku Genshin Impact Hoyoverse podeszło profesjonalnie do tematu wykonania tego portu. Gra nie tylko działa w rozdzielczości 4K na XSX, ale nie ma też problemów z utrzymywaniem 60 fps (zdarzają się tylko sporadyczne spadki animacji podczas walk). Co warto podkreślić - Zenless Zone Zero zapewnia przy tym ograniczoną wersję ray tracingu z globalną iluminacją.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na Series S musimy się pogodzić z brakiem ray tracingu, ale za to animacja też utrzymywana jest na poziomie 60 fps.

Wygląda na to, że Hoyoverse kolejny raz zapewniło nam na konsolach bardzo dobrze zoptymalizowane produkcje. Wcześniej firma wprowadziła na PS5 i XSX Genshin Impact, który pomimo lat i dosyć umownej grafiki wciąż imponuje swoją warstwą techniczną.

Zenless Zone Zero jest już dostępny na XSX i XSS. Rozmiary plików do pobrania to ok. 80 GB. Przypominam przy okazji, że dzisiaj na PS5, XSX/XSS i PC pojawiła się aktualizacja Zenless Zone Zero, która wprowadza m.in. nowy region i dwie grywalne postacie.

Źródło: https://youtu.be/YxT2phZkdlE

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper