Producent zdradza, jaka jest kluczowa różnica pomiędzy Silent Hill f a Silent Hill 2 Remake

Gry
3786V
Silent Hill F
Michał Pieczarski | Wczoraj, 13:45
PS5 XSX|S PC

Nadchodzące Silent Hill f od studia NeoBards różnić się będzie pod wieloma względami od zeszłorocznego remake’u Silent Hill 2.

Jak ujawnił producent serii, Motoi Okamoto, gra skupi się bardziej na walce wręcz, która będzie bardziej dynamiczna i „zorientowana na akcję”. W najnowszym zwiastunie pokazano m.in. kultową zardzewiałą rurkę i japońską naginatę, które posłużą bohaterce Hinako w starciach z przerażającymi kreaturami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Okamoto podkreślił również znaczenie unikalnego stylu artystycznego, który łączy „piękno i grozę” – potwory zaprojektowane przez artystę kera inspirowane są japońskim horrorem, ale zachowują klimat typowy dla serii Silent Hill.

Za ścieżkę dźwiękową odpowiadają Akira Yamaoka oraz Kensuke Inage (Dynasty Warriors), a ich kompozycje mają przywoływać ducha poprzednich części, jednocześnie wpasowując się w nową scenerię.

Nie zabraknie również zagadek, które – według Okamoto – będą „zakorzenione w psychologicznym cierpieniu i udręce” oraz powiązane ze scenariuszem autorstwa Ryukishi07.

Silent Hill f zadebiutuje 25 września na PS5, Xbox Series X/S i PC.

Źródło: gamingbolt.com

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper