EA jednak słusznie skasowało Czarną Panterę? Zaskakujące kulisy decyzji Electronic Arts

Gry
2148V
Black Panther EA - otwarty świat gry
Igor Chrzanowski | 31.05, 18:45
PS5 XSX|S PC

Naszą branżę obeszła ostatnio bardzo przykra wieść, wedle której Electronic Arts oficjalnie skasowało grę Czarna Pantera i zamknęło odpowiedzialne za nią studio. 

Obecnie Marvel planuje wydanie naprawdę całej masy wielkich gier. Mamy Marvel 1943, Iron Man od EA, Marvel's Wolverine od Insomniac, a pojawiły się też i plotki o nowym Deadpoolu na VR. Mieliśmy też dostać Czarną Panterę, ale jak się okazuje, gra była w iście katastrofalnym stanie. Według najnowszych doniesień Jasona Schreiera, studio Cliffhanger odpadło na pewnym standardowym dla całego produkcyjnego procesu Electronic Arts, zwany potocznie "Bramą".

Dalsza część tekstu pod wideo

Jest to moment, w którym cała produkcyjna śmietanka EA zbiera się i debatuje nad tym czy dany projekt nadaje się do dalszego rozwoju, czy jednak powinien zostać ubity, bo nie ma żadnych pozytywnych rokowań. No i jak się już ostatnio dowiedzieliśmy, Czarna Pantera nie wykazywała odpowiednich standardów jakości. Co ciekawe Schreier podzielił się także założeniami gry, które czysto na papierze wyglądały naprawdę spoko.

Plan – według osób zaznajomionych z produkcją gry – zakładał wprowadzenie różnych grywalnych bohaterów z komiksowego uniwersum, takich jak T’Challa, Killmonger i Shuri, którzy rywalizowaliby o tytuł Czarnej Pantery, dający nadludzką siłę. Gracz miał wcielić się w jednego z tych bohaterów, a pozostali stawaliby się rywalami, z którymi można byłoby nawiązywać relacje.

Bohaterowie mieli być zjednoczeni przeciwko obcej rasie Skrulli – zmiennokształtnym znanym z komiksów i filmów – próbującym najechać afrykańskie państwo Wakandę. Niektórzy Skrullowie mogli podszywać się pod sojuszników, inni zaś zapamiętywaliby zachowanie gracza i reagowali na nie, podobnie jak miało to miejsce w Shadow of Mordor.

Źródło: Reddit

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper