Nowy patch do Bloodborne zmieni co nieco w kwestii rozgrywki sieciowej

No i skończyło się! Nie będziemy będziemy mogli już wzywać dużo potężniejszego kolegi, aby zgodnie z zasadą "przejść ci?" pokonał nam potężnego bossa, z którym nie mogliśmy sobie poradzić.
Łatka z oznaczona numerem 1.05 powinna wpaść w nocy z 12 na 13 lipca. Poza standardowym już poprawieniem stabilności i usunięciem garści bugów, patch wprowadzi również nieco zmian do mechaniki sieciowej w Bloodborne, co z pewnością zasmuci pewną część graczy.
Co takiego zmieni się w rozgrywce?




- Jeżeli gracz użyje przedmiotu Beckoning Bell albo Small Resonant Bell podczas równoczesnego korzystania z hasła, to zostanie to odpowiednio odnotowane.
- Jeżeli różnica poziomów pomiędzy graczem, a jego gościem dobranym przy użyciu hasła jest zbyt duża, to statystyki gościa zostaną zaniżone tak, aby wyrównały się z postacią osoby zapraszającej do gry.
Tego typu zmiany z pewnością sprawią, że Bloodborne stanie się znacznie bardziej fair i przestaniemy widywać w sieci graczy, którzy z pomocą mocniejszych kolegów zdobywali kolejne trofea.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.