Wiele nadchodzących hitów skorzysta z silnika fizycznego Havok

Havok Physics to jeden z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych silników używanych w grach do symulacji fizyki otoczenia. Nie zapowiada sie, aby król miał zostać w najbliższym czasie zdetronizowany.
W dzisiejszej notce prasowej podsumowującej wydarzenia z E3, firma Havok załączyła listę tytułów zaprezentowanych podczas targów, które powstają w oparciu o ich autorską technologię. Znajdziemy wśród nich takie hity jak:
Star Wars: Battlefront (2015) – Electronic Arts
Dark Souls III – BANDAI NAMCO Entertainment
– Bethesda Softworks
– Sony Computer Entertainment
– Square Enix
Need for Speed – Electronic Arts
– Hello Games
– Sony Computer Entertainment
– Ubisoft
– Ubisoft
– Sony Computer Entertainment
– Bethesda Softworks
Szef marketingu firmy - Brian Waddle skomentowało to takze slowami:




Jesteśmy bardzo zadowoleni widząc pracę deweloperów - naszych partnerów, oraz całej branży w trakcie tegorocznych targów E3. Ich ciężka praca i innowacje owocują wielką ekscytacją graczy na calym świecie. Jesteśmy dumni, że wielu światowych twórców AAA wykorzystuje w swoich produkcjach Havok i rozumie potencjał, jaki drzemie w konsolach nowej generacji.
A jak wy sądzicie? Czy Havok jest dobrym wyborem, czy raczej preferowalibyście, żeby deweloperzy korzystali z innej technologii?