CD Projekt usprawnia Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One

Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon pod koniec ubiegłego tygodnia opublikowali dwie łatki – na PlayStation 4 i komputery osobiste. Sympatycy konsoli Microsoftu musieli uzbroić się w trochę cierpliwości, ale aktualizacja jest już dostępna!
Patch zajmuje dokładnie 602MB i jest już dostępny we wszystkich regionach. Marcin Momot wcześniej zapowiadał, że łatka zajmie się najważniejszymi problemami, które uniemożliwiały przyjemną rozgrywkę.
Bez wątpienia najważniejszą zmianą jest wyeliminowanie błędu, przez który gracze nie mogli zdobywać doświadczenia.




Oczywiście autorzy nie przestają ulepszać projektu i pewnie w przeciągu najbliższych kilku dni otrzymamy informacje o kolejnych łatkach.
Patch 1.04 na Xboksie One:
- Geralt nie będzie wchodził w interakcje ze świecami umieszczonymi w pobliżu skrzyni i innych obiektów.
- Wprowadzono szereg usprawnień do ogólnej stabilności i wydajności.
- Poprawiono skalę wybranych elementów GUI i HUD-a.
- Poprawiono płynność kamery.
- Poprawiono wydajność w niektórych scenkach przerywnikowych.
- Poprawiono problem z zawiedzeniem zawieszeniem się produkcji w trakcie wczytania zapisu gry.
- Szereg poprawek i usunięcie błędów w GUI.
- Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł biegać po zadaniu Wandering in the Dark.
- Zmniejszono liczbę sługusów Dzikiego Gonu w zadaniu Ciri's Story: Fleeing the Bog.
- Rozwiązano problem, przez który Keira może spaść w trakcie zadania Wandering in the Dark.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł się swobodnie poruszać podczas zadania Blindingly Obvious.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł włączyć teleportu podczas zadania Wandering in the Dark.
- Naprawiono błąd, przez który gracz mógł zostać uwięziony w ruinach Turseach.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł rozmawiać i wchodzić w interakcje z niektórymi NPC.
- Rozwiązano problem, przez który syreny w zadaniu Lord of Undvik mogły być niezwyciężone.
- Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł wejść na konia.
- Rozwiązano problem, przez który niektórzy gracze widzą ciągle ekran ładowania podczas zadania King's Gambit.
- Rozwiązano problem, przez który gracze mogą doświadczyć przerwy w zdobywaniu doświadczenia w trakcie zadania Count Reuven's Treasure.
- Rozwiązano problem z zadaniem Pyres of Novigrad.
- Rozwiązano problem z brakiem doświadczenia.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.