WILD nie został anulowany bez powodu. Legenda PlayStation ujawnia prawdę o zapomnianej grze

Gry
1036V
Nowa i zapierająca dech w piersiach galeria z WiLD, innowacyjnego MMO tylko na wyłączność PS4
Grgamaet | 04.02, 20:30

W zeszłym roku Wild Sheep Studio zakomunikowało, że WiLD, który miał być grą z otwartym światem, pozwalającą wcielić się w szamana umiejącego wejść w skórę zwierząt, nie jest już w produkcji. Teraz ujawniane są kulisy anulowania ekskluzywnego tytułu.

Shuhei Yoshida, który niedawno po ponad 30 latach odszedł z PlayStation, ujawnił, dlaczego gra nie trafiła na PS4, ani na PS5. I nie jest to wyłącznie wina Ubisoftu, który miał nie mieć pomysłu na rozwój gry, co sugerował reżyser gry, Michel Ancel.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na łamach podkastu, realizowanego przez Minnmax, Yoshida zdradził, że Wild Sheep Studio miało wiele pomysłów, które chciało umieścić w swojej produkcji. Niestety, okazało się, że plany twórców są zbyt ambitne, by mogły zostać zrealizowane. 

Ta wizja była niesamowita i pracowaliśmy nad nią z nimi przez długi czas, umożliwiliśmy nawet przeniesienie gry z platformy na platformę, ale w końcu musieliśmy ją anulować. To było bardzo rozczarowujące.

Wiele świetnych pomysłów nie zmaterializowało się w rzeczywistej strukturze gry. To był bardzo otwarty sposób myślenia. Jednym z najwcześniejszych był rozmiar mapy, który miał być wielkości Europy.

Źródło: PlayStation Lifestyle

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper