Star Wars: Battlefront bez podziału na klasy oraz wielkich oddziałów

Twórcy Star Wars: Battlefront (2015) chcą odrobinę odświeżyć swoje działo i poinformowali, że w grze nie pojawią się typowe podziały na strzelców, snajperów, czy też innych bombardierów. Za to otrzymamy sporą swobodę w kreowaniu żołnierza.
W najnowszym numerze OXM pojawia się wywiad z przedstawicielem DICE, który postanowił wypowiedzieć się na temat klas postaci. Niklas Fegraeus podkreśla, że w grze nie będziemy wybierać z puli specjalizacji, a otrzymamy możliwość swobodnego tworzenia żołnierza.
Nowy sprzęt będziemy odblokowywać za punkty doświadczenia, ale co ciekawe, twórcy pozwolą nam również na dzielenie się broniami w kooperacji. Zawodnicy na wyższym poziomie mogą „podarować” lepsze zabawki nowym graczom oraz w przypadku wspólnej rozgrywki bliskich znajomych, zainteresowani mogą razem przeznaczać XP na nowe gadżety.




Dowiedzieliśmy się również, że w sieciowych starciach nie będziemy dołączać do dużych zespołów, a drogą kooperacji, oddziały będą maksymalnie dwuosobowe.
Jak zapatrujecie się na te informacje? Jest to ciekawszy wybór niż standardowe klasy?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars: Battlefront (2015).