Koei Tecmo chwali się wynikami swoich tytułów - świetny rezultat Hyrule Warriors

Japońskie studio postanowiło podsumować ubiegły rok i wrzuciło do Sieci dokładne dane sprzedaży ostatnich produkcji. Firma może pochwalić się wyjątkowymi wynikami Hyrule Warriors oraz .
Japończycy nie mogą marudzić. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy wydali na rynek wiele ciekawych tytułów, które osiągnęły przyzwoite wyniki na całym świecie. Nie wszystkie tytuły zostały wydane poza granice Japonii, ale możemy mieć pewność, że w niedalekiej przyszłości takie gry jak trafią do Europy.
Korporacja drugi rok z rzędu odnotowuje wzrost przychodów. Firma osiągnęła 35,2% wzrost zysków względem tego samego okresu poprzedniego roku. Przez całe 12 miesięcy Koei Tecmo zarobiło ze sprzedaży kwotę 37,799 milionów jenów. Przy tym całkowity zysk operacyjny wzrósł o 25,5%.




Tak prezentują się najciekawsze informacje z raportu:
- Sprzedaż Hyrule Warriors przekroczyła 1 milion egzemplarzy na całym świecie.
- Sprzedaż Dragon Quest: Heroes zbliża się do 1 miliona sztuk w Japonii (PlayStation 3 i PlayStation 4). Wkrótce gra trafi również na pozostałe kontynenty.
- Dead or Alive 5 w wersji free-2-play została pobrana ponad 3 miliony razy.
- Sprzedaż Dead or Alive 5: Last Round osiągnęła 330 tysięcy egzemplarzy.
- Sprzedaż Samurai Warriors 4-II wyniosła 180 tysięcy pudełek w całej Azji (PlayStation 4, PlayStation 3, PlayStation Vita).
- Sprzedaż Nobunaga’s Ambition: Creation opiewa na 300 tysięcy sztuk w całej Azji.
- Hit na smartfony – Nobunyaga GuruGuru Dungeon – został pobrany 333 tysięcy razy na dwóch systemach (iOS oraz Android).
- Toukiden Kiwami okazał się hitem w Japonii i Azji. Gra w dwóch regionach trafiła do 200 tysięcy graczy w na PlayStation Vita i PlayStation Portable. Firma jest również zadowolona z wyników gry na europejskim oraz amerykańskim rynku.
- Platforma Koei Tecmo’s My Gamecity przekroczyła 700 tysięcy użytkowników.
- Seria „Musou” (wszystkie Dynasty Warriors, Samurai Warriors, One Piece Pirate Warriors, Warriors Orochi) przekroczyła w Japonii 22 milionów sprzedanych sztuk.