Wielki świat w Wiedźmin 3: Dziki Gon nie zostanie oszpecony ekranami wczytywania

Najnowszy projekt studia CD Projekt RED zaoferuje ogromny świat, którego zwiedzanie będzie upiększone walką z obrzydliwymi stworami. Twórcy chcą mieć pewność, że ta przyjemność nie zostanie zniszczona przez jakiekolwiek detale... Nawet ekrany ładowania.
Już kilkukrotnie mogliśmy się przekonać, że świat w Dzikim Gonie będzie ogromny. Mimo to twórcom udało się ujarzmić swoją pozycję i przygotować jedną wielką lokację.
Gracze nie będą oglądać męczących ekranów wczytywania, które w wielu pozycjach potrafią zdemotywować do rozgrywki. Sprawę skomentował jeden z przedstawicieli CD Projekt RED - Jonas Mattsson:




„W pełni otwartym świecie nie ma czasu na wczytywanie. Możesz podróżować i poruszać się jak chcesz.”
Następnie podkreślił:
„Nie, nie ma ekranów ładowania. Tylko, gdy rozpoczynasz grę, umierasz lub podczas szybkiej podróży. Czas wczytywania w przypadku szybkiej podróży jest zależny od odległości. Jeśli wybierzemy krótką podróż, to ekran ładowania będzie naprawdę krótki.”
Twórca podkreślił, że dla zespołu jednym z głównych elementów było otrzymanie jak najpłynniejszej rozgrywki. Bez zbędnego ładowania, długiego wyczekiwania na zabawę, opowieść Wiedźmina dzięki temu będzie bardzo przyjemnym doświadczeniem.
Na zakończenie warto przypomnieć, że już jutro do sprzedaży trafi nowy numer PSX Extreme, w którym znajdziecie spory materiał z Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.