Twórcy No Man’s Sky zdradzili kolejne szczegóły swojego dzieła

Gry
1261V
Twórcy No Man’s Sky zdradzili kolejne szczegóły swojego dzieła
Wojciech Gruszczyk | 09.03.2015, 20:59

No Man’s Sky to projekt, który rozbudza naszą ciekawość od wielu miesięcy. Deweloperzy często na dużych imprezach przybliżają nam projekt i prezentują kolejne ciekawostki z produkcji. W trakcie Game Developers Conference 2015 dyrektor pozycji opowiedział o tajemniczym algorytmie. 

W trakcie GDC 2015 Grant Duncan – dyrektor produkcji – opowiadał o wielu elementach No Man's Sky. Najciekawszym aspektem dzieła wydaje się wielki algorytm, który w pewien sposób „tworzy grę”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Autorzy na początku przygotowali różne podstawy dzieła:

„Chcąc wypełnić tę alternatywną rzeczywistość, twórcy przygotowali „nasiona”: zasadniczych części roślin, zwierząt oraz lokacji geograficznych. Drzewa mają pnie oraz liście. Zwierzęta posiadają strukturę szkieletu. Statki kosmiczne mają kokpity. Budynki drzwi, okna i drzewa.”

Następnie przedstawiciele z Hello Games wrzucili te „nasiona” do czegoś co Duncan nazywa „duże matematyczne pudełko”. Ten algorytm potrafi sam wykreować nowe rasy, wcześniej niespotykaną roślinność oraz wyjątkowe statki kosmiczne.

Jest to na pewno ciekawa innowacja, która pozwoli deweloperom zapełnić ten ogromny wszechświat. Wcześniej dowiedzieliśmy się, że pozycja zaoferuje śmiałkom prawie 18,5 tryliona planet.

Źródło: http://www.vcpost.com/articles/47708/20150309/mans-sky-massive-details-new-images-release-unveiled-gdc-2015.htm

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper