Stellar Blade. Występujący w grze input lag jest celowym zabiegiem

Twórcy gry Stellar Blade zaskoczyli graczy, ujawniając, że celowy input lag, czyli opóźnienie reakcji gry na akcje gracza podczas parowania i uników, jest zamierzonym elementem rozgrywki.
Kim Hyung-Tae, dyrektor gry, wyjaśnił, że decyzja o wprowadzeniu input lagu była świadoma i miała na celu zapewnienie płynniejszej animacji.
W grze Stellar Blade występuje około 0,5-sekundowe opóźnienie między momentem naciśnięcia przycisku a widocznym efektem na ekranie. Kim podkreślił, że umiejętność jest aktywowana natychmiast po naciśnięciu przycisku, ale animacja ruchu następuje później.




Ta decyzja ma na celu dostosowanie dynamiki gry do stylu animacji, co było kluczowe dla twórców Stellar Blade. Jeśli jednak opinie graczy wskażą, że opóźnienie animacji utrudnia rozgrywkę, twórcy rozważą wprowadzenie zmian.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.